Які найбільш поширені помилки роблять медійники в диджиталі?

03.09.2023
Які найбільш поширені помилки роблять медійники в диджиталі?
Які найбільш поширені помилки роблять медійники в диджиталі?
Пояснює тренерка курсу «PRO-диджитал» та Digital-директорка НАМ Наталія Беднарська 👇
• Ctrl+C Ctrl+V ефірного контенту. Сайт і ваші соцмережі – це не архів ефірних випусків програм.
• Відсутність KPI і зрозумілої мотивації для персоналу, що обіймає суміжні посади.
• Реєстрація сторінок у всіх можливих соціальних мережах і наповнення їх по залишковому принципу.
• Відсутність роботи з VidIQ для YouTube-каналів.
• Відсутність контент-плану і, як результат, - системності наповнення диджитал-платформ.
З цими та іншими помилками, інструментами ведення соціальних мереж та усіма нюансами ефективної роботи у цифровому маркетингу ми розберемося на курсі «PRO-диджитал».
Ви зрозумієте, чого хоче конкретно ваша аудиторія і зможете знайти з нею ефективну форму взаємодії, спробуєте проаналізувати дані у медіа і з’ясуєте, як Big Data впливає на зростання кількості підписників. Окрім цього зрозумієте, як у вашій роботі допомагає SEO, контекстна реклама, емейл-маркетинг. І насамкінець – наші тренери навчать вас робити такі інтерактивні історії, які не зможуть прогорнути ваші підписники.
Всю детальну інформацію про курс шукайте на нашому сайті: https://bit.ly/3QkFc7j.