Як зробити вашу редакцію конвергентною? - Валентина Батрак
23.12.2023

Як зробити вашу редакцію конвергентною? 

Знає Валентина Батрак з медіацентру Переяслав.City, яка пройшла навчання у школі UMES!
На її редакцію чекають неминучі зміни, але, що краще, чимало з цих трансформацій уже втілено у життя 

• Медіакомпанія оновила розподіл обов’язків в колективі й програму заохочення технічних працівників до креативного відділу
• Запровадила відповідне перепакування контенту для різних платформ
• Почала знімати відеоформати Reels та Shorts у Facebook та Instagram, що сприяло підвищенню охоплення аудиторії на цих платформах. Так, за декілька місяців охоплення медіакомпанії у Instagram виросло до 187,000, а кількість підписників збільшилась на 26% і становить 2,200 осіб
• За останні декілька місяців кількість підписників Facebook-сторінки Переяслав.City зросла на 62.3 % і становить 11,032 осіб, а охоплення зросло на 222.2% і становить 184,380 осіб
• Стосовно Telegram-каналу, то кількість його підписників зросла на 4,3% і наразі становить 5,222 осіб
• На YouTube за останні декілька місяців додалося 230 підписників і на 47% зросли перегляди
• Медіацентр взяв у штат фахівчиню з диджитал-медіа, яка навчалася в іншій школі НАМ – PRO-Digital
• Під час навчання у Школі розширеного конвергентного медіапрограмування вдалося визначитися з методикою цін на послуги, завдяки чому медіацентр почав розміщувати оголошення на платній основі на своїх сторінках у соцмережах. Так, наприклад, після однієї з вдалих рекламних кампаній для місцевого кафе, до медіацентру звернулися ще два місцеві бізнеси.