Як монетизувати контент?
17.04.2024

Не цікавим контентом та рекламою єдиною!
Медійники можуть монетизувати свій контент ще й завдяки різноманітним заходам.
Детальніше про організацію заходів, шляхи їхньої монетизації та нові перспективи для регіональних медіа розповіла Victoria Zaichenko, івент-організаторка Українська правда під час курсу «Медіаменеджмент».
Як монетизувати контент? 

• Суперцікавий контент + дохід від проданих квитків.
• Вузькоспеціалізований контент + дохід від партнера.
• Мікс контенту+ дохід від квитків та партнерів.
Що саме дають івенти, окрім прибутку? 

• Встановлення тісних взаємозв’язків з аудиторією.
• Залучення потенційних клієнтів і рекламодавців.
• Залучення нової аудиторії.
• Зручний маркетинговий канал для збору інформації про вашу аудиторію.
Проведення заходів на різноманітну тематику – це можливість для медійників залучити нову аудиторію, зробити свій бренд більш впізнаваним та монетизуватися. Медіа вже давно переросли функцію лише інформувати, тепер вони можуть ще й об’єднувати громаду навколо проєктів та ініціатив і при цьому ще й заробляти.