Як формувати контент відповідно до аудиторії та як монетизуватися у соцмережах

11.11.2023
Як формувати контент відповідно до аудиторії та як монетизуватися у соцмережах
Продовжуємо ділитися з вами порадами Дарина Манзюк, керівниці SMM-відділу у SLM News (Starlight Media) і тренерки нашого курсу «PRO-диджитал»!
Сьогодні говоримо про те, як формувати контент відповідно до аудиторії та як монетизуватися у соцмережах. Тож, поради щодо формування контенту 👇
• Новини міста та області. Оголошення
• Опитування (Приклад: розкажи, чого, на твою думку, не вистачає нашому місту для розвитку?)
• Графіки (Приклад: у вашому місті є хімічний завод. Він у зоні ризику атаки. Жителі мають знати, що робити, якщо станеться атака на завод)
• Новини України
Монетизація контенту – це та частина, яка завжди викликає захоплення у представників медіа, однак не всі знають, як це втілити на практиці. Важливі умови монетизації 👇
• Мінімум 5 000 підписників
• Кількість переглянутих хвилин 60 днів: 60,000
• Хоча б п'ять активних відео на сторінці.
Як налаштувати показ реклами In-Stream для відповідних сторінок? 👇
• Відкрийте програму Meta Business Suite на комп'ютері
• Натисніть «Монетизація» на навігаційній панелі в лівій частині екрана
• Натисніть «Огляд»
• У розділі «Статус» оберіть «Дивитись статус доступу Сторінки до монетизації»
• Якщо «Сторінка» відповідає вимогам, натисніть «Налаштувати»
• Оберіть потрібні сторінки
• Виконайте всі необхідні етапи налаштування, зокрема прийміть умови та положення та налаштуйте рахунок для виплат
•Надішліть «Сторінку» на перевірку