Використовуйте бізнес-менеджер Facebook ефективно! Курс «PRO диджитал»

Бізнес-менеджер у Facebook - це інструмент, який надає можливість компаніям керувати своїми сторінками та рекламними кампаніями на платформі.
На курсі «PRO диджитал» наша тренерка Дарина Манзюк розкаже, як покращити роботу за допомогою бізнес-менеджера, а поки – поділиться кількома аргументами, для чого варто швидше перейти на БМ
Використання БМ для медіа може бути корисним з кількох причин:
Централізоване управління
Бізнес-менеджер дозволяє об'єднати кілька сторінок та облікових записів у одному місці, що полегшує управління різними аспектами соціальних медіа.
Ефективна аналітика
За допомогою бізнес-менеджера можна отримати детальну аналітику про ефективність публікацій, рекламних кампаній та взаємодії з аудиторією, що допомагає визначити успішні стратегії та вдосконалювати їх.
Спільний доступ для команди
Бізнес-менеджер дозволяє ділитися доступом до сторінок та облікових записів з іншими членами команди, що полегшує співпрацю та координацію дій.
Спрощення рекламних кампаній
Бізнес-менеджер надає інструменти для створення та керування рекламними кампаніями, дозволяючи медіа ефективно просувати свій контент та залучати нових читачів або глядачів.
Збільшення ефективності
Використання бізнес-менеджера допомагає оптимізувати час та зусилля, спрощуючи процеси управління соціальними медіа та рекламними кампаніями.
Зручна інтеграція з іншими інструментами
Бізнес-менеджер легко інтегрується з іншими інструментами для аналізу, автоматизації та управління, такими як Hootsuite, Sprout Social та інші, що дозволяє розширити функціональність та ефективність управління соціальними медіа.
Хочете ще більше дізнатися про те, як вашому медіа працювати у диджиталі?
Реєструйтеся на курс «PRO диджитал» https://bit.ly/3SnMZQW.