Тренінг "Пряма монетизація контенту"
09.06.2023

Нещодавно в рамках школи UMES пройшов дуже цікавий тренінг від Serhii Kolesnikov та Artem Ipatov з видання ШоТам? «Пряма монетизація контенту»!
Експерти поділилися власним досвідом, цікавими кейсами українських та іноземних медіа та розказали про тонкощі такого виду монетизації, а також про його переваги та недоліки в сучасних українських реаліях.
Для вас ми склади коротенький конспект.
Отже, одне з правил: правильно комунікована цінність допомагає у прямій монетизації. Тобто ваше медіа повинно не тільки відрізнятися суттєво на ринку, а й створити таку аудиторію, яка буде поділяти ваші цінності, бути лояльною до вас.
Типи прямої монетизації 

• Пейвол – платний доступ до контенту. Види: жорсткий, м’який, гібридний, гнучкий.
• Мембершіп – спосіб прямої монетизації контенту через підтримку видання аудиторії на основі добровільних пожертв Види: крауфандинг, клубна модель.
Короткий словничок для тих, хто хоче краще розібратися у прямій монетизації 

• LTV – це «пожиттєва вартість» клієнта. Простіше кажучи, скільки прибутку принесе бізнесу один клієнт за весь час взаємодії з ним.
• ARPU – cередній дохід на одного користувача.
• ASQUIITION COST – це метрика, яка відбиває сукупні витрати на залучення одного підписника чи донейтера.
• CHURN RATE – це показник втрати клієнтів за певний час.
У яких соцмережах напряму монетизувати ваше медіа? 

• YOUTUBE – суперчат, донейти, підписка. Ви можете подаватися на монетизацію від 1 тис. підписників.
• FACEBOOK – підписка.
• TWITTER – чайові.
Монетизуйтеся з розумом!