Тренери
Катерина Горчинська
Ірина Шуст
Спеціалізується на застосуванні інструментів штучного інтелекту в журналістиці — від автоматизації редакційних процесів до створення текстового, візуального та аудіоконтенту. Має понад 15 років досвіду у сфері медіа: створила десятки телевізійних і радійних форматів для регіональних мовників, працює на стику журналістики, технологій і креативних індустрій. Досліджує, як AI-технології трансформують світові медіа, і допомагає українським редакціям адаптувати ці рішення під свої ресурси — щоб працювати ефективніше, безпечніше й сучасніше.
Іен Хуанг, технічний консультант у Triton Digital
Іен Хуанг — технічний консультант у Triton Digital з 15-річним досвідом у радіомовленні та цифрових медіа. Очолював інженерний відділ у Singapore Press Holdings Radio. У Triton впроваджує технічні рішення для клієнтів, зокрема RTÉ та BBC Studios.
Даніель Карлссон, віце-президент з розвитку ринку Triton Digital
Даніель Карлссон — віце-президент з розвитку ринку в регіоні EMEA та глобальної стратегії Triton Digital. Має 20-річний досвід у сфері цифрових медіа, керує впровадженням інновацій у галузі аудіореклами, стрімінгу та вимірювання аудиторії у понад 80 країнах.
Артем Іпатов
Співзасновник ШоТам, Head of digital.
Тетяна Лебедєва
Почесна Голова НАМ та членкиня правління, учасниця Комісії з журналістської етики, колишня членкиня Національної ради з питань телебачення та радіомовлення.
Уляна Фещук
Адвокатка, колишня членкиня Національної ради з питань телебачення та радіомовлення. Має понад 20 років досвіду як юрисконсульт та медіа-адвокат.
Катерина Гончарова
Катерина Гончарова - медіатренерка, має майже 20 років досвіду у різних медіа України та закордоном. Сьогодні вона - креативна продюсерка на телеканалі ICTV. Раніше працювала редакторкою і репортеркою відділу міжнародного мовлення телеканалу WDR (Кельн) і продюсеркою в представництві німецького суспільного телебачення ARD в Україні (ARD-Studio Kyiv), а також шеф-редакторкою на телеканалі «СТБ» та аналітиком на «Новому каналі».
Віра Машніна
Діюча фінансова директорка Hromadske.UA, на якому працює з дня його заснування у 2013 році. Крім загальних фінансових та лідерських компетенцій, має глибокі знання про фінансовий облік неприбуткових організацій та медій, фандрейзинг, операційний менеджмент та управління проєктами.
Має понад 20-ти річний досвід роботи в галузі фінансів громадських організацій; практичний досвід в організації та веденні бухгалтерського та податкового обліку, фінансового менеджменту: управлінського обліку та звітності, бюджетування різних рівнів; кадрової роботи, роботи з різними донорськими організаціями; багаторічний досвід проходження аудиторських перевірок, як фінансових так й інституційних, з позитивними висновками щорічних незалежних фінансових аудитів
Дарина Манзюк
Понад 5 років в SMM та Target. Екскерівниця SMM-відділу департаменту Інтернет-проєктів в Starlight Media. Досвід розробки SMM-стратегії та ведення сторінок у Facebook, Instagram, Telegram, TikTok та Twitter таких проектів як (ICTV, Факти, Вікна, Нові лідери, Ранок у великому місті, Свобода Слова на ICTV). Аудиторія у соцмережах складає понад 3 млн. Працювала з таргетованою рекламою клієнтів-партнерів (на базі співпраці з StarLightMedia): Укрзалізниці, USAID, Фонд ООН у галузі народонаселення (UNFPA), Кока-Кола, Vodafone, IQOS, Нафтогаз, sweet.tv, Cosmolot тощо.
Юлія Шимкова
Магістр з відзнакою Київського університету права Національної академії наук України. З серпня 2018 року почала працювати координатором освітнього департаменту НАМ. У вільний час любить читати, плавати і подорожувати.
E-mail: umes_2@nam.com.ua
Оксана Власюк
Ексдиректорка рівненського телеканалу "Рівне-1"
Володимир Педорич
Комерційний директор радіохолдингу TAVR Media
Алла Стащенко
Засновниця «KRYLA Communications», продюсерка, офіційний представник «ADAMI Media Prize».
Пройшла шлях від журналістки до керівниці напрямку спецпроєктів 1+1 Production. Більше 16 років досвіду роботи на провідних українських телеканалах, таких як «1+1», «Новий канал», «Інтер». В професійному доробку в якості гостьового редактора та гостьового продюсера такі проєкти, як «Сніданок з 1+1», «Підйом», «Стосується кожного», «На ножах з Ольгою Фреймут». Розробниця форматів та креативний продюсер «Інспектор Фреймут. Міста», «Громада на мільйон». «Громада на мільйон. Обмін експертів».
Окрім великих проєктів, в кейсах «KRYLA Communications» чимало соціальної реклами, іміджевих та рекламних роликів.
Ольга Ваганова
Власниця піар-агентства B2B PR, була піар-директоркою телегрупи StarLightMedia (телеканали «СТБ», «Новий», ICTV, M1, M2 і ще 10 виробників, дистриб’юторів і продавців контенту). Наразі активно працює з Інститутом сталих стратегій, Українським маркетинговим форумом, Форумом з комунікацій для соціальних та поведінкових змін SHKALA 2021, креативною агенцією Arriba! та розробляє Проєкт із захисту прав інтелектуальної власності, заснований телегрупами StarLightMedia, 1+1 Медіа, Медіа Група Україна.
Ольга Кліпкова
Понад 15 років працює у цифрових медіа.
Керувала проєктами в UMH Digital та очолювала розважальний digital-напрямок холдингу 1+1 Медіа. Має досвід перезапуску та ребрендингу масштабних контент-проєктів, побудови та реалізації маркетингових стратегій для медіа. Вже кілька років Ольга консультує провідні медійні компанії у питаннях цифрової стратегії та проводить менторські програми для керівників ЗМІ.
Ірина Когут
Співзасновниця та бізнес-тренерка консалтингової компанії «PM Business Solution», членкиня Української асоціації управління проєктами УКРНЕТ.
Понад 10 років консультувала медіакомпанії щодо управління проєктами та командоутворення. Організаторка «Форуму командоутвореня та кар’єри» і «ON/OFF Marketing Conference» у Львові. Авторка навчальних курсів - «Побудова ефективної команди», «Команда зірка – міф чи реальність», «Як створити успішну команду в StartUp», «Формування команди проєкту», «Організаційна структура компанії», «Менеджмент ефективного керівника».
Галина Янишівська
Медійниця та маркетологиня з 15-річним досвідом. Керівниця відділу культури газети «Експрес», випускова редакторка радіо «Люкс», журналістка видань «Дзеркало тижня» та журналу «Тиждень». Працювала керівницею піар-служби на «Львівській пивоварні». Як маркетолог створила та вивела в лідери молочний бренд «Галичина». Сьогодні Галина Янишівська працює бізнес-тренеркою та управляє маркетинговою майстернею «МАТЕ» (Mаrketing Tеchnologies) mate2b.com.
Анна Авраменко
Вже майже 20 років в фінансах і з них 10 - на керівних посадах. Має досвід роботи бухгалтером, аудитором і фінансистом у різних бізнес-галузях як в Україні, так і закордоном.
Працювала на "Новому каналі" та в продакшн компанії ТЕЛЕПРО. Запускала переустановлення управлінського обліку, в тому числі бюджетування, план-факт-аналіз, аналіз інвестиційних проєктів для прийняття економічно доцільних бізнес-рішень в медіа. Зараз розвиває власний консалтинг для бізнесу в Україні і для міжнародних проєктів.
Олександр Павленко
Незалежний медіаконсультант.
Має понад 20 років стажу як режисер-постановник, режисер монтажу, випусковий режисер, керівник відділу ефіру, директор служби випуску, начальник управління підготовки та видачі ефіру на телеканалах Інтер, ICTV, Новий канал.
Аліна Павленко
Програмна директорка каналу "СТБ". Має понад 15 років досвіду у програмних відділах та департаментах аналітики і дослідження на різних всеукраїнських телеканалах. Чудово орієнтується в аналізі та інтерпретації даних телеперегляду, в аналізі міжнародного ринку телебачення, в аналіз програмних сіток каналів і розробці рекомендацій щодо їх оптимізації, у прогнозах показників за телепроєктами для розрахунку їх рентабельності.
Оксана Панасівська
Керівниця департаменту виробництва і проєкту «Лабораторія форматів» у Національній Асоціації Медіа.
Тренерка курсів UMESchool “Редакції новітньої реальності» та «Майстерня креативу».
Працювала генпродюсеркою телекомпанії «Новий канал», керувала наймасштабнішими телепроектами і шоу країни, запустила безліч форматів і відкрила багато зірок. Володарка чотирьох відзнак «Телетріумф».
Є сценаристкою і продюсеркою художнього серіалу «Сіра зона» і документального телепроекту «Журналістика без страху».
Медіаконсультантка, експертка з комунікацій та побудови власного бренду.
Наталія Беднарська
Диджитал-директорка Національної асоціації медіа.
Наталія 12 років працювала на телеканалі «Новий канал» холдингу StarLightMedia. Має більше 20 років досвіду в сфері digital media та інтернет-маркетингу. За попередній період роботи створювала різни digital-медіа проєкти, ефективно проводила різноманітні інтернет промо та рекламні кампанії, розробляла комплексні креативні рішення, вивела та довгий час утримувала ТОП-позиції сайтів «Нового каналу» в українських онлайн рейтингах в категорії «Телебачення».
Авторка крос-медійних інтерактивних проєктів для ТВ-програм «Фабрика зірок», «Хто зверху?», «Ревізор», «Супермодель по-українськи». Вперше в Україні організувала онлайн-трансляції із «Зіркового дому» під час проєкту «Фабрика зірок».
Зараз займається консультуванням, розвитком digital-середовища, налагодженням партнерства та запровадженням нових джерел монетизації регіональних ЗМІ, розвитком стратегій та рішень для стійкості digital-проєктів учасників НАМ.
Ольга Тищук
Іван Дацько
Іван Дацько має величезний досвід у таргетингу, працював з Олександром Педаном, «Інтертоп», WHY NOT? ENOT, Андріаною, PANCHYSHYN, Назаром Яцишиним (Nazar Ya), SOWA та іншими.
Олег Гнатюк
Олег Гнатюк у медіа – з 2014 року. З того часу працював в українській редакції Радіо Свобода, у інтернет-журналі Platfor.ma та у виданні Крим.Реалії. Тричі запускав відеовиробництво для соціальних платформ. Подейкують, що тричі – успішно :)
Понад рік зі студентами, працівниками регіональних медій та іншими колегами відвідував журналістські мітапи.
Співпрацює з UMES із літа 2018 року (каже, часом здається, що все життя).
Роман Суліма
Тренер UMES, head of CustomLAB content buro.
Медіаменеджер з майже 20-річним досвідом. Був шеф-редактором журналу "Афіша", творцем журналу "10 Днів", директором з розвитку міжнародного видавничого дому Sanoma Ukraine. Сьогодні - власник контент-бюро CustomLAB, який створив контент для близько 100 клієнтських проєктів на замовлення.
Контент: текстовий, дизайнерський, інфографічний, фото, відео. Для друкованих продуктів, для web, digital, SMM. З анімацією, з доповненою реальністю або без. Для персоналу, для бізнес-партнерів, для широкого кола клієнтів. Весь контент у всіх його значеннях і проявах. Скрізь, де букви і картинки, в тому числі рухливі.
Серед клієнтів - компанії Київміськбуд, Київстар, Ковальська, Ріел, Takeda, Kusum, Admiral Club, Edem Resort, P&G, 1+1 media та інші.
Незмінний та стабільний тренер медіашколи UMES. Основні напрями навчальних модулів - Контент і Робота команди. Вчу не боятися приймати найсміливіші і несподівані рішення. Ділюся насамперед практичними знаннями і досвідом за 25 років роботи в професії.
Я захоплююся музикою, літературою та спортом. Періодично виходжу на сцену в творчому проєкті, де виконую вірші під бас-ударну секцію або під діджей-скретч. Також часто виступаю як блогер, зокрема на тему футболу. Граю майже в усі ігри, де є м'яч :)
Світлана Калініна
Керуюча партнерка KWENDI MEDIA AUDIT.
У Світлани 35 років досвіду роботи у медіакомпаніях. 10 років була медіадиректоркою РА Linea12 / McCANN ERICKSON (з 2001 року - медіапідрозділу Universal McCANN). У 2006 році очолила Kwendi Media Audit.
Денис Зеленов
Керівник диджитал-медіа "24 каналу" та ТРК "Люкс", який входить до ТОП-3 digital холдингів України за відвідуваністю.
Під керівництвом Дениса відбулась успішна трансформація проєктів радіо та телебачення на диджитал-платформу, що допомогло зайняти лідируючі позиції проєктів у своїх категорія. Щомісячне охоплення сайтами холдингу складає більш ніж 33% всієї української інтернет-аудиторії.
Також медіахолдингу зростили свою аудиторію до понад 2,5 млн підписників у соціальних мережах та 1,3 млн. на платформі YouTube.
Павло Дубовий
Екс-креативний продюсер каналу «СТБ». Автор ідеї програми «Все буде смачно». Працює з проєктами «ДНК», «Один за всіх», «Майстер-шеф», «Неймовірна правда про зірок». Раніше – «Все буде добре», «Слідство ведуть екстрасенси», «Я соромлюся свого тіла», «Зважені та щасливі».
Енда Паркер, керівник напрямку глобального бізнесу в AudioStack.
Має 20 років досвіду у галузях: технології, видавнича справа, онлайн-відео, аналітка користувачів, управління вмістом та генеруючий штучний інтелект. Він співпрацював із такими медіаорганізаціями, як DMG Media, iHeart і FIFA, а зараз зосереджений на розширенні корпоративних продажів AudioStack та допомозі глобальним організаціям у трансформації їхніх бізнес-стратегій шляхом впровадження та використання ШІ.
Алексіс Х'ю, засновник і керівник агентства Audiotiq
Алексіс Х'ю розробив підходи до покращення видимості подкастів на платформах для прослуховування - Apple Podcasts і Spotify. Він має досвід співпраці з провідними європейськими та світовими мовниками - BBC (Велика Британія), ABC (Австралія), CBC (Канада), RTBF, RTL, Arte Radio, NRJ, ARN, а також з виданнями The Guardian, The Telegraph та іншими.