Тенденції конвергентності у медіа

27.03.2024
Тенденції конвергентності у медіа
У сучасному медіасвіті конвергентність редакцій стає все більш важливою. Конвергентність дозволяє медійникам ефективніше використовувати ресурси, залучати аудиторію та створювати більш різноманітний та якісний контент, адаптований під запити конкретних платформ 🚀
Конвергентність редакцій стає не лише стратегічним напрямком, а й необхідністю для медіакомпаній у всьому світі. Швидкий розвиток технологій, зміна споживацьких звичок та поява нових платформ вимагають від видань адаптуватися та працювати у злагодженій системі.
В 2024 році ми спостерігаємо такі тенденції у конвергентності 👇
• Інтеграція технологій: редакції все частіше для оптимізації роботи залучають ШІ
• Зростання онлайн-присутності: телебачення та радіо виходять на нові майданчики, чим розширюють свою аудиторію і масштаб присутності в інформаційному полі;
• Зміцнення соціального впливу: медійники активніше взаємодіють зі своїми глядачами та слухачами через соцмережі
• Розвиток мультиплатформеності: редакції створюють контент, який легко можна адаптувати до різних медіаплатформ, забезпечуючи доступність на усіх пристроях
Про те, як саме вашу редакцію перетворити на сучасну та конвергентну, ви дізнаєтеся на бесплатному курсі «Редакції нової реальності».
Не гайте час, швидше реєструйтеся: https://bit.ly/3TtkNhn.
Чекаємо вас на курсі!