Складові ефективного ефірного промо - поради Павла Дубового!

Нещодавно в UMES був максимально корисний вечір, адже ми вивчали складові захопливого та інтригуючого телеанонсу на авторському онлайн-тренінгу Павла Дубового, креативного продюсера «СТБ»!
Для тих, хто не потрапив на тренінг, ми підготували невеликий подарунок - короткий «рецепт» хорошого промо від Павла.
Отже, хороше промо має такі складові:
Тривалість промо-ролика – від 15 до 30 секунд;
Один ролик – одна ключова думка;
Ролик – це цілісна, драматургічна історія, хоч і коротка;
Містить несподіваний поворот, який вибиває глядача «із сідла»;
Викликає емоцію – не важливо, чи негативну, чи позитивну.
Містить непереборне бажання подивитися програму;
Будь-яке питання в анонсі повинно бути з відкритим фіналом (містити 50% відповіді);
Нічого зайвого (музика, графіка, текст);
Містить конфлікт – герой проти героя, чи герой проти системи;
Говорить мовою своїх глядачів.