Складові ефективного ефірного промо - поради Павла Дубового!

22.10.2021
Складові ефективного ефірного промо - поради Павла Дубового!

Нещодавно в UMES був максимально корисний вечір, адже ми вивчали складові захопливого та інтригуючого телеанонсу на авторському онлайн-тренінгу Павла Дубового, креативного продюсера «СТБ»!

Для тих, хто не потрапив на тренінг, ми підготували невеликий подарунок - короткий «рецепт» хорошого промо від Павла.

Отже, хороше промо має такі складові:

⚡Тривалість промо-ролика – від 15 до 30 секунд;
⚡Один ролик – одна ключова думка;
⚡Ролик – це цілісна, драматургічна історія, хоч і коротка;
⚡Містить несподіваний поворот, який вибиває глядача «із сідла»;
⚡Викликає емоцію – не важливо, чи негативну, чи позитивну.
⚡Містить непереборне бажання подивитися програму;
⚡ Будь-яке питання в анонсі повинно бути з відкритим фіналом (містити 50% відповіді);
⚡Нічого зайвого (музика, графіка, текст);
⚡Містить конфлікт – герой проти героя, чи герой проти системи;
⚡Говорить мовою своїх глядачів.