Рекомендуємо книгу - «Репутаційний антистрес»!
20.10.2021

Репутація керівника та бізнесу (в тому числі і медіа) нині визначає його статус, лояльність і перспективи розвитку. Як вберегти себе від репутаційних криз та загроз? Як з них виходити, якщо ви вже потрапили у цю халепу?
Рятівником та покроковою інструкцією для вас стане книжка «Репутаційний антистрес», авторами якої є Ірина Золотаревич та Сергій Біденко . Для нас цей посібник особливо цінний главою №16 – «Репутаційна криза в секторі В2В: як нею управляти», яку написала Ольга Ваганова - тренерка UMES, керівна партнерка агенції B2B PR .
На прикладі кількох ключових кейсів з українського бізнесу Ольга розповідає про те, як важливо вберегти свою репутацію в критичних ситуаціях, як діяти з інформаційними атаками, як не боятися активно та безупинно пояснювати свою позицію та захищаючи себе та свій бізнес, у першу чергу думати про своїх партнерів.
Бережіть свою репутацію, у сучасному інформаційному світі вона – на вагу золота!