Прокачай своє літо: п’ятірка книг для медійників

15.07.2021
Прокачай своє літо: п’ятірка книг для медійників

Літо – час відпусток, у які завжди  можна взяти із собою книгу. І у вільну хвилинку, поміж горами, пляжем, селом чи дачею, знайти затишне місце для читання десь під старою черешнею чи у затінку пляжної парасольки. Ми підібрали для вас п’ятірку книг, які допоможуть вам навіть на відпочинку вдосконалюватися.

Рід Гастінгс, Ерін Маєр. Netflix і культура інновацій. — Х: Vivat, 2021   

Пандемія коронавірусу дала можливість людству вкотре переоцінити  наше буття і зрозуміти, що баланс між роботою та життям існує, якщо все розумно спланувати. У компанії Netflix, найбільшому стримінговому сервісі у світі, це вже зрозуміли давно.

Чому ж всі хочуть працювати у Netflix? Тому що компанія дбає про своїх працівників, дає їм повну свободу дій, можливість відчувати себе важливою частинкою команди. Секрет успіху компанії – у працівниках. У компанії є кілька правил, які допомагають такій гігантській машині, як Netflix, успішно працювати. Зокрема, це конструктивна критика, відсутність жодних правил щодо відпусток, максимальна концентрація талантів, самостійність у прийнятті рішень. Всі ці правила створені для того, щоб люди не вигорали, мали свободу дій, були відповідальними за кінцевий результат, могли розкрити свій потенціал і були почутими.

У книзі ви знайдете відповідь на питання, як створити таку корпоративну культуру, яка виведе вашу компанію на топові світові позиції.

 

Кіндра Холл. Сторітелінг, який не залишає байдужим — К.: Yakaboo Publishing, 2021

Хочете, аби ваше медіа було успішним? Тоді розказуйте хороші історії. Мистецтво розповідати історії – одне з найпотужніших і найдавніших людських умінь. Історії породжують у нашій душі цілу гаму почуттів – радість, сум, ненависть, злість, щастя. Саме вони, а не сухий фактаж, допомагають нам оживити дійсність, запам’ятати інформацію, забарвити світ конкретними кольорами.

Навчитися розказувати історії так, щоб вони викликали емоції, виявляється, можна навіть, якщо ви не природжений оповідач. Для цього потрібно знати кілька секретів, які ви знайдете у книзі, а також розуміти, що у бізнесі можна розповісти 4 важливих історії: про цінності, про мету, про засновника і про клієнта.

Про те, що робить історію класною, як знайти емоційний зв’язок з клієнтом, завоювати його прихильність та повагу та як знайти свою історію – читайте у книзі «Сторітелінг, який не залишає байдужим».

 

Роджер Макнамі. Зафейсбучені. Як соціальна мережа штовхає світ до катастрофи — К.: Книголав, 2021

А чи знали ви, що фейсбук вами маніпулює? Щоденно впливає на ваші рішення, політичні погляди, підсовує потрібних людей, використовує ваші персональні дані, зазіхає на вашу приватність?

Якщо ви ще досі сумніваєтеся, що «великий брат» слідкує за вами, то бестселер The New York Times «Зафейсбучені», яку написав відомий венчурний капіталіст та один із перших інвесторів Facebook Роджер Макнамі, саме для вас.

Автор розповідає про згубний вплив соцмережі та те, як вона шкодить невинним людям та цілим країнам. Фейсбук загрожує демократії чи об’єднує світ? Ми управляємо технологічними інноваціями чи вони управляють нами? І, зрештою, чи наш вибір точно наш?

Автор роздумує над тим, чи є порятунок від технічної кризи і чи зможемо ми колись приймати рішення самостійно, без впливу соцмереж.

 

Лі Макінтайр. Постправда — К.: ArtHuss, 2021

Політики та медійники навчилися вправно жонглювати правдою, підтасовуючи факти, маніпулюючи громадською думкою і видаючи бажане за дійсне.  І ми, самі того не усвідомлюючи, опинилися у світі постправди.

Лі Макінтайр розглядає у книзі численні спроби підтасування фактів під час американських виборів у 2016 році, коли Дональд Трамп вільно висловлював неперевірені та свідомо маніпулятивні фрази, а також публікував їх у соцмережах. Окрім того, автор розглядає у цілому феномен заперечення наукових фактів про куріння, вакцинацію, еволюцію та глобальне потепління. А також осмислює, чому відбувся занепад традиційних медіа і потужний вибух цікавості до соціальних мереж.

Правди не існує, існують лише її більш чи менш доказові трактування. Шукайте межі між правдою і брехнею навіть там, де все очевидно, на сторінках книги «Постправда».

 

Ольга Гуцал. Якщо стрибнули, то гребіть — К.: Корпоративні медіа. Вейсберг і партнери, 2020

«Якщо ви старієте й не хочете бачити, як змінюється світ навколо, то завжди з’явиться хтось «навіжений», і поставить усе  з ніг на голову», - пише у своїй першій книзі Ольга Гуцал, відома підприємниця, засновниця кількох бізнесів.

Книга цікава тим, хто не боїться пробувати нове, змінюватися, брати на себе відповідальність та йти в ногу з часом. Авторка метафорично порівняла ведення бізнесу із етапами життя людини: від зачаття (ідеї бізнесу), до народження, дитинства, юності, зрілості, старості та смерті.

Все має відбуватися з любові, а особливо бізнес. Авторка радить тим, хто не горить ідеєю, не хоче на себе брати відповідальність, боїться труднощів і хоче лише заробити гроші, навіть не починати думати про бізнес. Бо бізнес, на думку авторки, це друге тіло бізнесмена. Не кожен може бути бізнесменом.

Авторка піднімає багато суперечливих тем – менторство, партнерство, будування бізнесу за своїми правилами, а не правилами ринку. Книга актуальна для власників медіакомпаній, адже там є все, щоб продовжувати гребти у правильному напрямку.

 

Пресцентр UMES