Ольга Ваганова про піар для медіабренду
07.11.2021

Що є найкращим піаром для медіабренду? 

Ми поставили це запитання тренерці UMES та власниці піар-агентства B2B PR Olga Vaganova.
«Сильна особистість, яка стоїть за медіа, — це кращий піар для медіабренду. І «по поняттям», і навіть просто технічно: алгоритми фейсбуку не показують людям пости зі сторінок компаній/брендів, але показують пости інших людей.
А якщо це знана персоналія, з багатьма фоловерами, під постами якої відбуваються дискусії — показуються ще активніше. Далі йде ефект соціального сніжного кому, і людина набуває суспільної значущості вже частково за інерцією. Безумовно, у кожного своє коло охоплення, але чим вужче коло, тим більше довіри і впливу. Якщо у мене спитають тільки одну пораду з просування медіа, я відповім — будуйте особисті бренди!».
Вас здивувала ця відповідь, чи ви теж вважаєте, що особистий бренд – головне у сучасному світі медіа?
Давайте подискутуємо в коментарях 
