Курси
20 жовтня креативний продюсер каналу «СТБ» проведе авторський онлайн-тренінг «Ефірне промо», під час якого він розповість, як оцінювати готовий продукт, а також разом із вами розбере на атоми цікаві кейси міжнародних анонсів та анонсів каналу «СТБ», щоб ви наочно побачили, як це працює.
Заінтригувати, зацікавити, збудити фантазію телеглядача – все це можна легко зробити завдяки добре продуманому телеанонсу. Хороший анонс – запорука класних переглядів програм. Так вважає креативний продюсер проєктів «Все Буде Добре», «Битва екстрасенсів», «Зважені та щасливі», «Мастер-шеф», «Один за всіх», «ДНК», «Детектор брехні», «Неймовірна правда про зірок» телеканалу «СТБ» та тренер UMES Павло Дубовий.
Під час свого онлайн-тренінгу Павло Дубовий розповість, як оцінювати готовий продукт, а також разом із вами розбере на атоми цікаві кейси міжнародних анонсів та анонсів каналу «СТБ», щоб ви наочно побачили, як це працює.
Під час курсу учасники разом зрозуміють з чого почати реорганізацію комунального медіа, як плідно співпрацювати з депутатами та органами місцевого самоврядування, щоб досягти результату. Ви отримаєте покроковий порядок дій для перетворення, зрозумієте, як працювати з документами, коли і куди їх подавати, розберетеся з вимогами програмних політик, дізнаєтеся, як зробити трансляцію засідань мерії цікавою і корисною для глядача та отримаєте іноземний досвід ефективної комунікації з громадою. Курс має практичну складову: усі учасники за підтримки тренерів курсу розроблять план трансформації свого медіа.
Створений для того, щоб ваша редакція осучаснилася, стала конвергентною, навчилася працювати з різними типами контенту, зрозуміла краще потреби цільової аудиторії кожної з соцмереж. Цей курс для тих редакцій, які хочуть йти у ногу з часом, орієнтуватися в медіатрендах, відновлювати Україну у такий складний для нас час.
Курс зацікавить продюсерів, редакторів, журналістів, сценаристів, програмних директорів або співробітників програмної служби, які працюють в локальних чи регіональних телекомпаніях, радіостанціях та в онлайн-виданнях.
Хочете навчитися створювати такий контент у соцмережах, щоб він відгукувався у серцях ваших підписників? На курсі «PROдиджитал» ми покажемо, як створювати такий аудіо-, відео- та текстовий контент, а також з’ясуємо, як трансформувалася цифрова журналістика за останні роки, як на неї вплинули пандемія ковіду, повномасштабне вторгнення, штучний інтелект? Визначимо, які платформи розповсюдження медіаконтенту тепер найпопулярніші.
Курс «PROдиджитал» від UMES дасть вам максимальну кількість інструментів для ведення соціальних мереж ефективно і якісно. Окрім того, як створювати контент, ви зрозумієте, чого хоче конкретно ваша аудиторія і зможете знайти з нею ефективну форму взаємодії, спробуєте проаналізувати дані у медіа і з’ясуєте, як Big Data впливає на зростання кількості підписників. Під час курсу ви разом із тренерами зануритеся у світ цифрового маркетингу, зрозумієте, як у вашій роботі допомагає SEO, контекстна реклама, емейл-маркетинг. І насамкінець – наші тренери навчать вас робити такі інтерактивні історії, які не зможуть прогорнути ваші підписники.
Для кого курс буде цікавим? Для тих, хто планує особистий розвиток у діджиталі для медіа та ставить перед собою кількісні показники росту у діджитал-напрямі.
На безкоштовному курсі «Редакції нової реальності» ми розберемо чимало викликів, з якими стикаються команди медіакомпанії в час війни. А також поговоримо про конвергентні редакції і чому вони такі важливі, про контент, зокрема – які матеріали створювати для різних платформ, щоб вони «залітали» аудиторії. Також будемо з’ясовувати, як знімати і монтувати ваші аудіо- та відеоматеріали,в тому числі і для соцмереж. Будемо багато говорити про наболіле – рекламу і монетизацію. Не оминемо увагою планування роботи редакції, а саме – як з хаосу створити структуровану роботу.
Курс зацікавить продюсерів, редакторів, журналістів, сценаристів, програмних директорів або співробітників програмної служби, які працюють в локальних чи регіональних телекомпаніях, радіостанціях та в онлайн-виданнях.
Як давати відсіч неправдивій інформації та як зрозуміти, коли нею маніпулюють та використовують у своїх цілях вороги – спробуємо розібратися з Ксенією Ілюк під час онлайн-тренінгу «Дезінформація «на пальцях»: як розпізнати і не потрапити на гачок».
Тема цифрової безпеки залишається актуальною, запит на неї є чималий, відтак, ми вирішили органузвати у рамках медіашколи UMES безкоштовний онлайн-тренінг «Війна за пароль: як журналісту не стати мішенню для ворога».
3 листопада Ірина Когут, співзасновниця консалтингової компані PM Business Solution, HR команди Chameleon Age та керівниця напрямку менеджменту ІТ СТЕП УНІВЕРСИТЕТ, проведе онлайн- тренінг «Мотивація учасників у конвергентних редакціях» у рамках школи UMES.
Під час навчання Ірина розповість, як зрозуміти, чого насправді хочуть ваші працівники та як синхронізувати їхні цілі з цілями компанії. Окрім того, будемо говорити багато про мотивацію – матеріальну та не матеріальну. Розберемо практичні кейси, як можна мотивувати своїх працівників не лише грошима, а й діями та лояльністю.
27 жовтня Алла Стащенко, засновниця KRYLA Communications та продюсерка, проведе онлайн-тренінг «Як регіональним каналам будувати нетворкінг всеукраїнського масштабу» в рамках школи UMES.
Тренінг створений для топ-менеджерів, піар-менеджерів, гостьових редакторів та продюсерів телеканалів. Під час навчання Алла Стащенко поділиться з учасниками своїми секретами та практичними порадами про те, як збудувати ефективний нетворкінг. Ви знайдете чимало відповідей на свої запитання. Зокрема, чому маленьким регіональним каналам варто бути амбітними та сміливими, для чого ризикувати і як можна завдяки силі комунікації і великій мережі корисних контактів дорости до телеканалів світового масштабу?
Літній курс «Програмний директор ТБ від А до Я» – це унікальне навчання для тих, хто хоче отримати практичні знання від тренерів з багаторічним досвідом. Лише за один місяць ви відповісте на питання: чи можу я стати програмним директором ТБ?
Курс максимально наповнений практикою, ексклюзивними знаннями людей, які багато років займають топові посади в українських медіа і які готові поділитися своїми напрацюваннями та інсайтами з вами. Такі знання ви не отримаєте ні в університеті, ні самостійно штудіюючи інтернетні простори. Дайте собі шанс стати класним програмним директором!
28 травня Оксана Панасівська, керівниця департаменту продакшину НАМ, проведе есклюзивний безплатний вебінар «Секрети успіху програмного директора» у рамках промо інтенсивного літнього курсу «Програмний директор від А до Я».
Оксана знає усі тонкощі та секрети роботи програмного директора, адже сама у ролі генеральної продюсерки «Нового каналу» створювала, продюсувала та запускала чимало феєричних проєктів, як-от «Фабрика зірок», премію «Гордість країни», «Шоуманію», «Підйом». Їй вдається створювати щось камерне, як відео, де Богдан Ступка читає вірш Ліни Костенко «Крила», і масштабне, як кількатисячний концерті Елтона Джона та групи Queen на Майдані. А нещодавно Оксана написала сценарій і спродюсувала серіал «Сіра Зона», прем’єра якого пройде уже в травні. Як їй вдається одночасно бути керівницею продакшну, створювати ексклюзивні формати, писати сценарії, продюсувати шоу і серіали, бути програмним директором – про це та інші свої робочі фішки Оксана розповість на вебінарі.
Курс “Школа комерційних директорів” – це погляд на комерцію в медіа під новим кутом. Ми не продаємо рекламу, ми допомагаємо задовольнити потреби та покращити бізнес. Курс – це повномасштабний обмін досвідом роботи в медіа, а саме в сфері комерції. Ми вчимось на своїх та чужих помилках, переймаємо новітні підходи в комерції провідних медіа. Ми вчимо взаємодії з іншими службами компанії та підвищенню синергії від цього. Навчимо позиціонувати медіа компанію правильно та результативно, а також створити надійну команду.
Диджиталізувати ваше медіа, навчитися грамотно адаптовувати телевізійний та радійний контент, створювати дієві контент-плани для кожної соцмережі, налаштовувати рекламу так, щоб вона працювала, зробити свій бренд чи організацію більш упізнаваними у соцмережах – все це ви зможете завдяки трьом майстер-класам Ольги Тищук-Вольської. Ольга має понад 10 років у диджиталі, працює директоркою департаменту інтернет-проєктів телеканалу ICTV.
Хочете навчитися в YouTube створювати таку рекламу, щоб вона потрапляла конкретно до вашої цільової аудиторії? Платити за рекламу менше, але отримувати більше зацікавлених користувачів? Перейти на «ти» з пошуковими системами і налаштувати таргетинг для свого проєкту?
Тренерка UMES Ольга Ваганова (керівниця агентства В2В PR) після 16 років у піарі створила простий, технічний, гнучкий та зручний спосіб планування комунікації. На майстер-класі Ольга поділиться своїми секретами вдалого планування і разом із вами відточить їх на практиці: створить план піару для обраного вами проєкту.
На онлайн-інтенсиві від Олега Гнатюка (колишній мультимедійний продюсер Крим.Реалії) ви отримаєте максимум практики, зрозумієте, які формати працюють краще і чому, дізнаєтеся, які відео набирають найбільше переглядів. А головне – самі навчитеся створювати відео для Instagram, які будуть залучати нову аудиторію та рекламодавців.
Курс «Диджитал-трансформація медіа» – це можливість зробити величезний крок у розвитку вашого медіа, адже на курсі мало лірики та багато практики.
Найновіші та найпрактичніші знання у сфері медіа та диджиталу – ось що ви отримаєте від курсу. Ми повністю оновили курс, аби він точно відображав сучасні пандемічні реалії та кейси. І все це для того, щоб ви повернулися у свої редакції і почали втілювати зміни в життя (трансформуватися). Розуміючи, як працює медіа всередині, що ефективні та дієві зміни залежать від згуртованості команди різних напрямків, ми запрошуємо до навчання цілі команди медійників (4 особи в команді). А саме: керівника медіа, комерційного директора, менеджера з диджиталу, SMM або редактора. Все це заради того, щоб не наштовхуватись на нерозуміння чи відсутність підтримки з боку колег та керівництва.
Комерційні директори, які пройдуть курс «Диджитал-трансформація медіа» у складі своїх медіакоманд, автоматично будуть зараховані на курс «Комерційні директори» узимку 2022 року.
«Розумні продажі в медіа» – це унікальний курс для комерційних директорів, керівників відділу продажу, CЕО медіакомпаній про те, як організувати з нуля або удосконалити свої продажі у медіа, продавати контент, за який несоромно, створити команду ефективних продажників та підкорити нових рекламодавців.
На курсі ви дізнаєтеся хто такий комерційний директор і яка його роль у медіакомпанії, як створювати такі рекламні пропозиції, від яких неможливо відмовитися, звідки медійникам брати гроші, за що готові платити рекламодавці і яких результатів хочуть досягти, як відбуваються продажі у диджиталі та які вони мають особливості, як продати краще-швидше-дорожче та захопити рекламний ринок у своєму регіоні.
Курс «Медіаменеджмент» – це можливість для керівників та заступників керівників медіакомпаній підсилити свої менеджерські скіли, навчитися ефективно працювати з бюджетами та побудувати успішну команду.
Насичений курс з медіаменеджменту для тих, хто хоче стати топовим менеджером і розбиратися одночасно у медіастратегіях, бюджетах, контенті, сегментації аудиторії та управлінні командою. Курс для сміливців, які хочуть, аби їхнє медіа розвивалося і шукало нові можливості.
За 120 годин навчання ви зможете вивести своє медіа на новий рівень. Медіапланування, сегментація ринку, фінанси, піар та управління – програма всеохопна. Курс максимально направлений на те, що після його завершення ви вирішите конкретні бізнес-завдання для свого медіа.
Соцмережі вашого медіа можуть працювати краще. Для цього потрібно прийти до нас на курс «PRO диджитал» і навчитися працювати з соціальними платформами так, щоб вони допомагали розкрутити бренд вашого медіа і зробити його експертним та пізнаваним, притягували нову аудиторію та монетизували контент.
Теми курсу «Мультимедійна журналістика» :
– мультимедійні платформи: підготовка матеріалів (інструментарій, аудіо, відео, тексти);
– журналістське розслідування (ефективне дослідження, робота з джерелами інформації, підтвердження інформації з соціальних мереж тощо);
– журналістика даних (інструменти збору, очищення та аналіз даних, основні засоби візуалізації тощо);