«Криза – це час нових можливостей»,- Володимир Педорич
22.07.2023

«Криза – це час нових можливостей», - вважає комерційний директор ТАВР Медіа - TAVR Media Volodymyr Pedorych.
Під час тренінгу «Як заробляти на рекламі в часи кризи» він поділився своїми порадами, як прийняти ситуацію і адаптувати її під свої потреби.
Для вас ми зробили короткий конспект 

Почнемо з головного - ваше ставлення до кризи вирішує все.
Що робити під час кризи?
• Прийняти, що криза вже сталася.
• Так, як було, вже ніколи не буде.
• Використовуйте досвід попередніх криз.
• Коли ви мовчите, ваш покупець про вас нічого хорошого не думає. Треба постійно про себе заявляти: що ви працюєте, що у вас все добре.
Якими мають бути пріоритети?
• Не копіюйте чужі історії успіху – пишіть свою!
• Задача 1: рентабельність у найкоротші строки.
• Задача 1 у рекламодавців: така ж сама.
• Що для цього потрібно – зберегти існуючих клієнтів та знайти нових.
Що робити, коли реклама зовсім не на часі?
• Пошук проблем клієнтів, які ви можете вирішити своїм продуктом.
• Щоб зрозуміти чому клієнти перестали купувати товар необхідно це дізнатися у них за чіткою схемою запитань.
• Допоможе щире немеркантильне зацікавлення проблемами клієнта.
• У багатьох випадках, поцікавившись реальною проблемою, можна знайти спосіб її вирішення.
Під час кризи не варто говорити, що все погано і бізнес результату не принесе. Про що питати?
• У що зараз інвестує ваш клієнт?
Важливо розуміти, за що клієнт готовий платити. Гроші нікуди не діваються, просто перерозподіляються.
• Важливо відкинути звичні моделі співпраці та шукати нові.
Що найголовніше під час кризи?
• Бути швидким. Зараз великі і маленькі компанії на одному рівні. Великим компаніям важче адаптуватися.
• Бути відкритим до нових ідей і реалізувати їх як тестові ідеї. Це допоможе обрати правильний вектор змін з мінімальним ризиком для компанії.
• Фокус на ефективні рішення. В кризу немає значення розмір компанії та кількість грошей.
Користуйтеся порадами та збільшуйте свої продажі!