Короткий конспект лекції про продажі

22.07.2023
Короткий конспект лекції про продажі

В межах курсу "Медіаменеджмент" комерційний директор Тавр Медіа Володимир Педорич прочитав онлайн-лекцію «Як заробляти на рекламі в часи кризи». Він поділився своїми порадами, як прийняти ситуацію і адаптувати її під свої потреби.

 

Для вас ми зробили короткий конспект!

Почнемо з головного - ваше ставлення до кризи вирішує все.

Що робити під час кризи?

  1. Прийняти, що криза вже сталася.
  2. Так, як було, вже ніколи не буде.
  3. Використовуйте досвід попередніх криз.
  4. Коли ви мовчите, ваш покупець про вас нічого хорошого не думає. Треба постійно про себе заявляти: що ви працюєте, що у вас все добре.

 

Якими мають бути пріоритети?

  1. Не копіюйте чужі історії успіху – пишіть свою!
  2. Задача 1: рентабельність у найкоротші строки.
  3. Задача 1 у рекламодавців: така ж сама.
  4. Що для цього потрібно – зберегти існуючих клієнтів та знайти нових.

 

Що робити, коли реклама зовсім не на часі?

  1. Пошук проблем клієнтів, які ви можете вирішити своїм продуктом.
  2. Щоб зрозуміти чому клієнти перестали купувати товар необхідно це дізнатися у них за чіткою схемою запитань.
  3. Допоможе щире немеркантильне зацікавлення проблемами клієнта.
  4. У багатьох випадках, поцікавившись реальною проблемою, можна знайти спосіб її вирішення.

 

Під час кризи не варто говорити, що все погано і бізнес результату не принесе. Про що питати?

  1. У що зараз інвестує ваш клієнт?
  2. Важливо розуміти, за що клієнт готовий платити. Гроші нікуди не діваються, просто перерозподіляються.
  3. Важливо відкинути звичні моделі співпраці та шукати нові.

 

Що найголовніше під час кризи?

  1. Бути швидким. Зараз великі і маленькі компанії на одному рівні. Великим компаніям важче адаптуватися.
  2. Бути відкритим до нових ідей і реалізувати їх як тестові ідеї. Це допоможе обрати правильний вектор змін з мінімальним ризиком для компанії.
  3. Фокус на ефективні рішення. В кризу немає значення розмір компанії та кількість грошей.

 

Користуйтеся порадами та збільшуйте свої продажі!

Команда ЮМЕС