Короткий конспект лекції про продажі
22.07.2023

В межах курсу "Медіаменеджмент" комерційний директор Тавр Медіа Володимир Педорич прочитав онлайн-лекцію «Як заробляти на рекламі в часи кризи». Він поділився своїми порадами, як прийняти ситуацію і адаптувати її під свої потреби.
Для вас ми зробили короткий конспект!
Почнемо з головного - ваше ставлення до кризи вирішує все.
Що робити під час кризи?
- Прийняти, що криза вже сталася.
- Так, як було, вже ніколи не буде.
- Використовуйте досвід попередніх криз.
- Коли ви мовчите, ваш покупець про вас нічого хорошого не думає. Треба постійно про себе заявляти: що ви працюєте, що у вас все добре.
Якими мають бути пріоритети?
- Не копіюйте чужі історії успіху – пишіть свою!
- Задача 1: рентабельність у найкоротші строки.
- Задача 1 у рекламодавців: така ж сама.
- Що для цього потрібно – зберегти існуючих клієнтів та знайти нових.
Що робити, коли реклама зовсім не на часі?
- Пошук проблем клієнтів, які ви можете вирішити своїм продуктом.
- Щоб зрозуміти чому клієнти перестали купувати товар необхідно це дізнатися у них за чіткою схемою запитань.
- Допоможе щире немеркантильне зацікавлення проблемами клієнта.
- У багатьох випадках, поцікавившись реальною проблемою, можна знайти спосіб її вирішення.
Під час кризи не варто говорити, що все погано і бізнес результату не принесе. Про що питати?
- У що зараз інвестує ваш клієнт?
- Важливо розуміти, за що клієнт готовий платити. Гроші нікуди не діваються, просто перерозподіляються.
- Важливо відкинути звичні моделі співпраці та шукати нові.
Що найголовніше під час кризи?
- Бути швидким. Зараз великі і маленькі компанії на одному рівні. Великим компаніям важче адаптуватися.
- Бути відкритим до нових ідей і реалізувати їх як тестові ідеї. Це допоможе обрати правильний вектор змін з мінімальним ризиком для компанії.
- Фокус на ефективні рішення. В кризу немає значення розмір компанії та кількість грошей.
Користуйтеся порадами та збільшуйте свої продажі!
Команда ЮМЕС