Історія успіху тернопільського телеканалу TV-4

Нещодавно команда тернопільського телеканалу TV-4 пройшла навчання на курсі «Диджитал-трансформація медіа» у школі UMES і вже може поділитися своїми успішними результатами. Ще під час навчання команда почала імплементувати отримані у школі знання на практиці. Навіть не закінчивши курс, вони знайшли клієнта і створили для нього унікальну диджитал-рекламу в соцмережах Фейсбук, Інстаграм та на сайті. Унікальність полягала у тому, що раніше рекламний відділ каналу пропонував стандартну рекламу на телебаченні та соцмережах, а після навчання вони запропонували новий формат співпраці клієнту та отримали позитивний результат. Для магазину акумуляторів авто команда розробила піар-кампанію лише на диджитал-платформах.
[embed]https://www.youtube.com/watch?v=NWB9vNX1mMI[/embed]
«Ми розробили кейс, в ньому були кепш-відео, сторіс, лонгрід з усіма позначками магазину. Це розміщували на наших сторінках у Фейсбук, Інстаграм та на сайті. У результаті - реклама спрацювала, рекламодавець залишився задоволений. Звичайно, якби не навчання на курсі «Диджитал-трансформація медіа», то можливо ми б просто з ним попрощались. Але цей курс, як мінімум, підштовхнув спробувати, як максимум, дав необхідні знання для реалізації проєкту», - розповідає Діана Петровська, журналістка телеканалу TV-4.
Команда телеканалу TV-4 створила кілька сторіс для соцмереж, кожне з яких набрало по 600-800 переглядів. За допомогою коротких історій вони розповіли про власника магазину, його товари, показали сертифікати. Все це збільшило лояльність аудиторії до магазину і переконаність у тому, що акумулятори – найвищої якості.
Також журналісти написали лонгрід про власника магазину, у якому розповіли про те, як він почав займатися продажем акумуляторів, як він їх перевіряє, наскільки професійні працівники у магазині. А також про те, що люди можуть приносити на безплатне обслуговування свої акумулятори протягом трьох років. Цим текстом журналістам вдалося у формі сторітелінгу не тільки розповісти, що акумулятори – якісні, а й те, що для власника магазину – це справа життя, тому він максимально відповідальний за свій бізнес. Лонгрід набрав понад 2 тисячі переглядів.
[embed]https://www.youtube.com/watch?v=4XpOynPO1WQ[/embed]
Клієнт залишився задоволений результатом, а команда вперше завдяки знанням з курсу «Диджитал-трансформація медіа» спробувала зробити рекламу лише на диджитал-платформах і отримала хороший результат.