Історія успіху Павла Мірошніченка
20.12.2021

«Дуже важливою для нашої команди ідеєю від тренерів курсу стала багатоформатність контенту.
Намагаємося від вересня це втілювати в життя. Створюємо, крім традиційних для радіо «На дотик», проблемних інтерв'ю в прямому етері, подкасти. Здебільшого вони стосуються тих тем і проблем, про які не можна вичерпно поговорити в межах інтерв'ю. Або ж вони потребують інакшого, відповіднішого до очікувань авдиторії, формату донесення, форми подання. До того ж, намагаємося просувати власний продукт у соціальних мережах.
Важливою частиною нашої роботи стала співпраця з лідерами думок регіону. Просування нашого продукту в кооперації з ними, за допомогою їхніх мереж, збільшує охоплення».
Курс «Медіаменеджмент» закінчився буквально пару місяців тому, а ось яких результатів за цей час досягнув наш випускник – Pavlo Miroshnychenko з РАДІО НА ДОТИК.
Павло, пишаємося вашими успіхами та чекаємо на нові зустрічі в UMES 
