Курс «Медіаменеджмент»

Тип навчального заходу: Курс
Курс не активний

Насичений курс з медіаменеджменту для тих, хто хоче стати топовим менеджером і розбиратися одночасно у медіастратегіях, бюджетах, контенті, сегментації аудиторії та управлінні командою. Курс для сміливців, які хочуть, аби їхнє медіа розвивалося і шукало нові можливості.

За 120 годин навчання ви зможете вивести своє медіа на новий рівень. Медіапланування, сегментація ринку, фінанси, піар та управління – програма всеохопна. Курс максимально направлений на те, що після його завершення ви вирішите конкретні бізнес-завдання для свого медіа.

Павло Дубовий
Павло Дубовий
Тренер курсу "Секрети успішного телевізійного програмування"
Ольга Ваганова
Ольга Ваганова
Тренерка курсів "Розумні продажі в медіа", "Медіаменеджмент"
Катерина Горчинська
Катерина Горчинська
Тренерка курсу "Медіаменеджмент"
Роман Суліма
Роман Суліма
Тренер курсів "Медіаменеджмент", "Програмний директор ТБ: від А до Я"
Ірина Когут
Ірина Когут
Тренерка курсів "Розумні продажі в медіа", "Медіаменеджмент"
Галина Янишівська
Галина Янишівська
Тренерка курсу "Медіаменеджмент"
Анна Авраменко
Анна Авраменко
Тренерка курсів: "Розумні продажі в медіа", "Програмний директор ТБ: від А до Я", "Медіаменеджмент"
Світлана Калініна
Світлана Калініна
Тренерка курсів "Розумні продажі в медіа", "Медіаменеджмент"
Всі ментори
Детальна інформація