Курс «Медіаменеджмент»
Насичений курс з медіаменеджменту для тих, хто хоче стати топовим менеджером і розбиратися одночасно у медіастратегіях, бюджетах, контенті, сегментації аудиторії та управлінні командою. Курс для сміливців, які хочуть, аби їхнє медіа розвивалося і шукало нові можливості.
За 120 годин навчання ви зможете вивести своє медіа на новий рівень. Медіапланування, сегментація ринку, фінанси, піар та управління – програма всеохопна. Курс максимально направлений на те, що після його завершення ви вирішите конкретні бізнес-завдання для свого медіа.
Павло Дубовий
Екс-креативний продюсер каналу «СТБ». Автор ідеї програми «Все буде смачно». Працює з проєктами «ДНК», «Один за всіх», «Майстер-шеф», «Неймовірна правда про зірок». Раніше – «Все буде добре», «Слідство ведуть екстрасенси», «Я соромлюся свого тіла», «Зважені та щасливі».
Ольга Ваганова
Власниця піар-агентства B2B PR, була піар-директоркою телегрупи StarLightMedia (телеканали «СТБ», «Новий», ICTV, M1, M2 і ще 10 виробників, дистриб’юторів і продавців контенту). Наразі активно працює з Інститутом сталих стратегій, Українським маркетинговим форумом, Форумом з комунікацій для соціальних та поведінкових змін SHKALA 2021, креативною агенцією Arriba! та розробляє Проєкт із захисту прав інтелектуальної власності, заснований телегрупами StarLightMedia, 1+1 Медіа, Медіа Група Україна.
Катерина Горчинська
Роман Суліма
Тренер UMES, head of CustomLAB content buro.
Медіаменеджер з майже 20-річним досвідом. Був шеф-редактором журналу "Афіша", творцем журналу "10 Днів", директором з розвитку міжнародного видавничого дому Sanoma Ukraine. Сьогодні - власник контент-бюро CustomLAB, який створив контент для близько 100 клієнтських проєктів на замовлення.
Контент: текстовий, дизайнерський, інфографічний, фото, відео. Для друкованих продуктів, для web, digital, SMM. З анімацією, з доповненою реальністю або без. Для персоналу, для бізнес-партнерів, для широкого кола клієнтів. Весь контент у всіх його значеннях і проявах. Скрізь, де букви і картинки, в тому числі рухливі.
Серед клієнтів - компанії Київміськбуд, Київстар, Ковальська, Ріел, Takeda, Kusum, Admiral Club, Edem Resort, P&G, 1+1 media та інші.
Незмінний та стабільний тренер медіашколи UMES. Основні напрями навчальних модулів - Контент і Робота команди. Вчу не боятися приймати найсміливіші і несподівані рішення. Ділюся насамперед практичними знаннями і досвідом за 25 років роботи в професії.
Я захоплююся музикою, літературою та спортом. Періодично виходжу на сцену в творчому проєкті, де виконую вірші під бас-ударну секцію або під діджей-скретч. Також часто виступаю як блогер, зокрема на тему футболу. Граю майже в усі ігри, де є м'яч :)
Ірина Когут
Співзасновниця та бізнес-тренерка консалтингової компанії «PM Business Solution», членкиня Української асоціації управління проєктами УКРНЕТ.
Понад 10 років консультувала медіакомпанії щодо управління проєктами та командоутворення. Організаторка «Форуму командоутвореня та кар’єри» і «ON/OFF Marketing Conference» у Львові. Авторка навчальних курсів - «Побудова ефективної команди», «Команда зірка – міф чи реальність», «Як створити успішну команду в StartUp», «Формування команди проєкту», «Організаційна структура компанії», «Менеджмент ефективного керівника».
Галина Янишівська
Медійниця та маркетологиня з 15-річним досвідом. Керівниця відділу культури газети «Експрес», випускова редакторка радіо «Люкс», журналістка видань «Дзеркало тижня» та журналу «Тиждень». Працювала керівницею піар-служби на «Львівській пивоварні». Як маркетолог створила та вивела в лідери молочний бренд «Галичина». Сьогодні Галина Янишівська працює бізнес-тренеркою та управляє маркетинговою майстернею «МАТЕ» (Mаrketing Tеchnologies) mate2b.com.
Анна Авраменко
Вже майже 20 років в фінансах і з них 10 - на керівних посадах. Має досвід роботи бухгалтером, аудитором і фінансистом у різних бізнес-галузях як в Україні, так і закордоном.
Працювала на "Новому каналі" та в продакшн компанії ТЕЛЕПРО. Запускала переустановлення управлінського обліку, в тому числі бюджетування, план-факт-аналіз, аналіз інвестиційних проєктів для прийняття економічно доцільних бізнес-рішень в медіа. Зараз розвиває власний консалтинг для бізнесу в Україні і для міжнародних проєктів.
Світлана Калініна
Керуюча партнерка KWENDI MEDIA AUDIT.
У Світлани 35 років досвіду роботи у медіакомпаніях. 10 років була медіадиректоркою РА Linea12 / McCANN ERICKSON (з 2001 року - медіапідрозділу Universal McCANN). У 2006 році очолила Kwendi Media Audit.