Курс «Програмний директор ТБ від А до Я»

Тип навчального заходу: Курс
Прийом учасників до 31 травня 2021 року
Тривалість:

1 місяць

Час:

Понеділок-четвер, 2-3 год на день.

Вартість:

Пакет 1 - 2500 грн (для учасників НАМ - 1250 грн) - для онлайн-слухачів (без запису). Наприкінці отримаєте сертифікат слухача курсу.

Пакет 2 - 4500 грн (для учасників НАМ - 2250 грн) - для онлайн-слухачів, з можливістю ставити питання. Наприкінці отримаєте сертифікат про проходження курсу та щоденник прогресу.

Пакет 3 - 7000 грн (для учасників НАМ - 3000 грн) - учасники отримають повний доступ до системи e-learning, абонемент на 1500 грн до усіх відео «Контент Фонду» НАМ, доступ у закриту групу в Телеграмі з тренерами курсу, створять випускний проєкт, отримають диплом учасника, щоденник прогресу, підтримку від кураторів-тренерів упродовж курсу і до 1 серпня 2021 року, перевірку домашніх завдань та фідбек від тренерів.

Для кількох учасників з однієї організації - знижка 50%

Подати заявку
Курс «Програмний директор ТБ від А до Я»
Курс «Програмний директор ТБ від А до Я»

Літній курс «Програмний директор ТБ від А до Я» – це унікальне навчання для тих, хто хоче отримати практичні знання від тренерів з багаторічним досвідом. Лише за один місяць ви відповісте на питання: чи можу я стати програмним директором ТБ?
Курс максимально наповнений практикою, ексклюзивними знаннями людей, які багато років займають топові посади в українських медіа і які готові поділитися своїми напрацюваннями та інсайтами з вами. Такі знання ви не отримаєте ні в університеті, ні самостійно штудіюючи інтернетні простори. Дайте собі шанс стати класним програмним директором!

Ментори курсу

Навчання на курсі побудовано за модульною системою: програма складається з окремих тематичних блоків, у кожного з них є автор, який розробляє тематичний склад курсу і підбирає лекторів на ці теми, і є набір практик для закріплення отриманих знань.

 

Павло Дубовий
Павло Дубовий
Тренер курсу "Секрети успішного телевізійного програмування"
Анна Авраменко
Анна Авраменко
Тренерка курсів: "Розумні продажі в медіа", "Програмний директор ТБ: від А до Я", "Медіаменеджмент"
Олександр Павленко
Олександр Павленко
Тренер курсу "Програмний директор ТБ: від А до Я"
Аліна Павленко
Аліна Павленко
Тренерка курсу "Програмний директор ТБ: від А до Я"
Оксана Панасівська
Оксана Панасівська
Тренерка курсу "Програмний директор ТБ: від А до Я"
Наталія Беднарська
Наталія Беднарська
Тренерка курсів "Розумні продажі в медіа", "Програмний директор ТБ: від А до Я"
Всі ментори
Програма курсу
01.
1-4 червня 2021 року

1 червня

Всі тренери. Знайомство зі студентами. Словник термінів. Наталя Поспеловська (VitaTV)

2 червня

Оксана Панасівська: Стратегічне телевізійне програмування. Програмний директор: десять в одному

 3 червня

Павло Дубовий: Роль телебачення в сучасному світі. Цільова аудиторія: Історія телебачення та його роль в сучасному світі. Сучасні тренди, підходи та технології в телебаченні.

4 червня

Аліна Павленко: Потреба у проведенні досліджень. Дослідження світового, національного, регіонального ринків. Кількісні та якісні дослідження. Телевізійна панель України.

02.
7-10 червня 2021 року

7 червня

Аліна Павленко: Аудиторні показники

Сезонність, прайм/офф як ключові параметри формування сітки мовлення каналу. Інтереси рекламодавців у вимірюванні

Валюта ринку. Безшовне програмування, перетікання аудиторії

8 червня

Аліна Павленко: Напрямки та методи досліджень, що проводять ТБ канали. Якісні та поведінкові характеристики телеглядача. Як досліджують контент та його просування.

9 червня

Павло Дубовий: Місія, візія та цінності – в ТВ та будь-якому бізнесі. Брендінг.

10 червня

Наталя Беднарська: Огляд digital-платформ та їх можливостей. Трафік і доступна аналітика в digital. “Теорія поколінь і як ми її використовуємо в digital”

 

03.
14-17 червня 2021 року

14 червня

Оксана Панасівська. Практика складання програмної концепції каналу, переформатування. Форматні практики програмного директора: як зробити сітку якісною і недорогою. Алгоритм створення власного формату.

15 червня

Павло Дубовий: Промо канала, слота, окремого продукта.  Логлайн як інструмент роботи програмного директора. Правила написання успішного логлайну.

16 червня

Павло Дубовий: Контент: формат, герої та драматургія

ТВ-контент та його структура. Важливість перших хвилин в драматургії ТВ-проектів.

Герої ТВ-проектів. Основні критерії кастингу героїв. Шлях героя ТВ-проекта. Зв’язок «власних обличь» з репутацією каналу, з іншими проектами каналу. Архетипи героїв.

Драматургія ТВ-проектів, серіалів, кіно. Функції діалогу, закадрового голосу, дій героїв.

Конфлікт в ТВ-історії. Принцип «гойдалок» в драматичній структурі. Поворотний пункт, антагоніст, саспенс.

Глядацький інтерес та його види. Як задовольнити очікування глядачів від ТВ-проекта. Емоційний та логічний «вихід» з історії.

17 червня

Павло Дубовий: Практичні навички прийомки та вдосконалення власного контенту. Робота з програмами учасників курсу. Драматична структура контента. Ролі ведучих. Позиціонування контента. Відповідність задуму потребам цільової аудиторії. Визначення шляхів вдосконалення.

04.
22-25 червня 2021 року

22 червня

Олександр Павленко: Ефір. Як це влаштовано?

Значення стабільного своєчасного і безпомилкового ефіру у роботі телекомпанії.

Схема формування ефіру. Плей-лист – основний документ ефіру.

Історія розвитку ефірних апаратних. Сучасні ефірні апаратні.

Відео та метадані, як основні складові роботи над ефіром.

23 червня

Олександр Павленко: Ефір. Як це влаштовано?

Ефірна техніка. ПЗ і системи. Технології резервування. Прямий телевізійний ефір. Онлайн стріми в Інтернет.  Прийом і обробка контенту. Базові принципи підготовки ефіру.

 

24 червня

Олександр Павленко: Ефір. Як це влаштовано?

Перетворення старого формату зображення 4х3 в сучасний 16х9.

Ефірні помилки та брак. Ефірна служба, як останній рубіж перед глядачем.

HR аспекти. Ефірний відділ у складі програмного департаменту; ефірний департамент телехолдингу; ефірка на аутсорсі

25 червня

Наталя Беднарська: Ефірна сітка + контент план = WinWinWin

Адаптація ТВ контенту для digital. Контент, форма, результат.

 

05.
29 червня, 1 липня, 3 липня 2021 року

29 червня

Анна Авраменко: Вартість програмної сітки. Бюджетування чи Beyond budgeting?

 1 липня – консультації з кураторами випускних груп

 3 липня – Випуск. Всі тренери

Дізнатися більше
Детальна інформація
Прийом учасників до 31 травня 2021 року
Тривалість:

1 місяць

Час:

Понеділок-четвер, 2-3 год на день.

Вартість:

Пакет 1 - 2500 грн (для учасників НАМ - 1250 грн) - для онлайн-слухачів (без запису). Наприкінці отримаєте сертифікат слухача курсу.

Пакет 2 - 4500 грн (для учасників НАМ - 2250 грн) - для онлайн-слухачів, з можливістю ставити питання. Наприкінці отримаєте сертифікат про проходження курсу та щоденник прогресу.

Пакет 3 - 7000 грн (для учасників НАМ - 3000 грн) - учасники отримають повний доступ до системи e-learning, абонемент на 1500 грн до усіх відео «Контент Фонду» НАМ, доступ у закриту групу в Телеграмі з тренерами курсу, створять випускний проєкт, отримають диплом учасника, щоденник прогресу, підтримку від кураторів-тренерів упродовж курсу і до 1 серпня 2021 року, перевірку домашніх завдань та фідбек від тренерів.

Для кількох учасників з однієї організації - знижка 50%

Інші курси
Курс «Мультимедійна журналістика»
Курс «Мультимедійна журналістика»
Унікальний курс про сучасну українську журналістику, мультимедійні платформи та журналістику даних.
Детальніше Детальніше