Курс «Програмний директор ТБ від А до Я»
Літній курс «Програмний директор ТБ від А до Я» – це унікальне навчання для тих, хто хоче отримати практичні знання від тренерів з багаторічним досвідом. Лише за один місяць ви відповісте на питання: чи можу я стати програмним директором ТБ?
Курс максимально наповнений практикою, ексклюзивними знаннями людей, які багато років займають топові посади в українських медіа і які готові поділитися своїми напрацюваннями та інсайтами з вами. Такі знання ви не отримаєте ні в університеті, ні самостійно штудіюючи інтернетні простори. Дайте собі шанс стати класним програмним директором!
Навчання на курсі побудовано за модульною системою: програма складається з окремих тематичних блоків, у кожного з них є автор, який розробляє тематичний склад курсу і підбирає лекторів на ці теми, і є набір практик для закріплення отриманих знань.
Павло Дубовий
Екс-креативний продюсер каналу «СТБ». Автор ідеї програми «Все буде смачно». Працює з проєктами «ДНК», «Один за всіх», «Майстер-шеф», «Неймовірна правда про зірок». Раніше – «Все буде добре», «Слідство ведуть екстрасенси», «Я соромлюся свого тіла», «Зважені та щасливі».
Анна Авраменко
Вже майже 20 років в фінансах і з них 10 - на керівних посадах. Має досвід роботи бухгалтером, аудитором і фінансистом у різних бізнес-галузях як в Україні, так і закордоном.
Працювала на "Новому каналі" та в продакшн компанії ТЕЛЕПРО. Запускала переустановлення управлінського обліку, в тому числі бюджетування, план-факт-аналіз, аналіз інвестиційних проєктів для прийняття економічно доцільних бізнес-рішень в медіа. Зараз розвиває власний консалтинг для бізнесу в Україні і для міжнародних проєктів.
Олександр Павленко
Незалежний медіаконсультант.
Має понад 20 років стажу як режисер-постановник, режисер монтажу, випусковий режисер, керівник відділу ефіру, директор служби випуску, начальник управління підготовки та видачі ефіру на телеканалах Інтер, ICTV, Новий канал.
Аліна Павленко
Програмна директорка каналу "СТБ". Має понад 15 років досвіду у програмних відділах та департаментах аналітики і дослідження на різних всеукраїнських телеканалах. Чудово орієнтується в аналізі та інтерпретації даних телеперегляду, в аналізі міжнародного ринку телебачення, в аналіз програмних сіток каналів і розробці рекомендацій щодо їх оптимізації, у прогнозах показників за телепроєктами для розрахунку їх рентабельності.
Оксана Панасівська
Телевізійна продюсерка, медійна експертка, журналістка, сценаристка, медіатренерка.
Понад 7 років працювала генеральним продюсером телекомпанії «Новий канал», керуючи всім власним виробництвом «Нового», у тому числі сезонами «Гордості країни», «Фабрики зірок», «Підйому». Її наймасштабніший проєкт – 3-годинний прямий ефір концерту Пола Маккартні на Майдані Незалежності, який подивилося 13 млн телеглядачів. Оксана запускала праймове ток-шоу «Про життя» («Стосується кожного») на Інтері, та продюсувала зйомки телесеріалу «Справа ангела» (Сool production).
12 років працювала на Українському радіо, була тренеркою в «Інтерньюз-Нетворк», PR-директором у «Центрі медіареформ» DFID і ведучою «Медіаклубу».
З 2015 року - працює у Національній асоціації медіа. Нині - керівниця департаменту виробництва телевізійних проєктів асоціації, сценаристка серіалу "Сіра зона".
Наталія Беднарська
Диджитал-директорка Національної асоціації медіа.
Наталія 12 років працювала на телеканалі «Новий канал» холдингу StarLightMedia. Має більше 13 років досвіду в сфері digital media та інтернет-маркетингу. За попередній період роботи створювала різни digital-медіа проєкти, ефективно проводила різноманітні інтернет промо та рекламні кампанії, розробляла комплексні креативні рішення, вивела та довгий час утримувала ТОП-позиції сайтів «Нового каналу» в українських онлайн рейтингах в категорії «Телебачення».
Авторка крос-медійних інтерактивних проєктів для ТВ-програм «Фабрика зірок», «Хто зверху?», «Ревізор», «Супермодель по-українськи». Вперше в Україні організувала онлайн-трансляції із «Зіркового дому» під час проєкту «Фабрика зірок».
Зараз займається консультуванням, розвитком digital-середовища, налагодженням партнерства та запровадженням нових джерел монетизації регіональних ЗМІ, розвитком стратегій та рішень для стійкості digital-проєктів учасників НАМ.
1 червня
Всі тренери. Знайомство зі студентами. Словник термінів. Наталя Поспеловська (VitaTV)
2 червня
Оксана Панасівська: Стратегічне телевізійне програмування. Програмний директор: десять в одному
3 червня
Павло Дубовий: Роль телебачення в сучасному світі. Цільова аудиторія: Історія телебачення та його роль в сучасному світі. Сучасні тренди, підходи та технології в телебаченні.
4 червня
Аліна Павленко: Потреба у проведенні досліджень. Дослідження світового, національного, регіонального ринків. Кількісні та якісні дослідження. Телевізійна панель України.
7 червня
Аліна Павленко: Аудиторні показники
Сезонність, прайм/офф як ключові параметри формування сітки мовлення каналу. Інтереси рекламодавців у вимірюванні
Валюта ринку. Безшовне програмування, перетікання аудиторії
8 червня
Аліна Павленко: Напрямки та методи досліджень, що проводять ТБ канали. Якісні та поведінкові характеристики телеглядача. Як досліджують контент та його просування.
9 червня
Павло Дубовий: Місія, візія та цінності – в ТВ та будь-якому бізнесі. Брендінг.
10 червня
Наталя Беднарська: Огляд digital-платформ та їх можливостей. Трафік і доступна аналітика в digital. “Теорія поколінь і як ми її використовуємо в digital”
14 червня
Оксана Панасівська. Практика складання програмної концепції каналу, переформатування. Форматні практики програмного директора: як зробити сітку якісною і недорогою. Алгоритм створення власного формату.
15 червня
Павло Дубовий: Промо канала, слота, окремого продукта. Логлайн як інструмент роботи програмного директора. Правила написання успішного логлайну.
16 червня
Павло Дубовий: Контент: формат, герої та драматургія
ТВ-контент та його структура. Важливість перших хвилин в драматургії ТВ-проектів.
Герої ТВ-проектів. Основні критерії кастингу героїв. Шлях героя ТВ-проекта. Зв’язок «власних обличь» з репутацією каналу, з іншими проектами каналу. Архетипи героїв.
Драматургія ТВ-проектів, серіалів, кіно. Функції діалогу, закадрового голосу, дій героїв.
Конфлікт в ТВ-історії. Принцип «гойдалок» в драматичній структурі. Поворотний пункт, антагоніст, саспенс.
Глядацький інтерес та його види. Як задовольнити очікування глядачів від ТВ-проекта. Емоційний та логічний «вихід» з історії.
17 червня
Павло Дубовий: Практичні навички прийомки та вдосконалення власного контенту. Робота з програмами учасників курсу. Драматична структура контента. Ролі ведучих. Позиціонування контента. Відповідність задуму потребам цільової аудиторії. Визначення шляхів вдосконалення.
1 місяць
Понеділок-четвер, 2-3 год на день.
Пакет 1 - 2500 грн (для учасників НАМ - 1250 грн) - для онлайн-слухачів (без запису). Наприкінці отримаєте сертифікат слухача курсу.
Пакет 2 - 4500 грн (для учасників НАМ - 2250 грн) - для онлайн-слухачів, з можливістю ставити питання. Наприкінці отримаєте сертифікат про проходження курсу та щоденник прогресу.
Пакет 3 - 7000 грн (для учасників НАМ - 3000 грн) - учасники отримають повний доступ до системи e-learning, абонемент на 1500 грн до усіх відео «Контент Фонду» НАМ, доступ у закриту групу в Телеграмі з тренерами курсу, створять випускний проєкт, отримають диплом учасника, щоденник прогресу, підтримку від кураторів-тренерів упродовж курсу і до 1 серпня 2021 року, перевірку домашніх завдань та фідбек від тренерів.
Для кількох учасників з однієї організації - знижка 50%