Вебінар «SMM для медійних проєктів»
На інтенсивному вебінарі Наталії Беднарської, digital-директорки НАМ і колишньої digital-директорки Нового каналу, ви дізнаєтесь:
✔️ Як та у яких соціальних медіа просувати ваш бренд;
✔️ Як створити ефективну SMM стратегію;
✔️ Як правильно аналізувати нішу;
✔️ Який контент генерувати для соцмереж;
✔️ Як використовувати аналітику;
✔️ Як налаштовувати таргетовану рекламу.
Наталія Беднарська
Диджитал-директорка Національної асоціації медіа.
Наталія 12 років працювала на телеканалі «Новий канал» холдингу StarLightMedia. Має більше 13 років досвіду в сфері digital media та інтернет-маркетингу. За попередній період роботи створювала різни digital-медіа проєкти, ефективно проводила різноманітні інтернет промо та рекламні кампанії, розробляла комплексні креативні рішення, вивела та довгий час утримувала ТОП-позиції сайтів «Нового каналу» в українських онлайн рейтингах в категорії «Телебачення».
Авторка крос-медійних інтерактивних проєктів для ТВ-програм «Фабрика зірок», «Хто зверху?», «Ревізор», «Супермодель по-українськи». Вперше в Україні організувала онлайн-трансляції із «Зіркового дому» під час проєкту «Фабрика зірок».
Зараз займається консультуванням, розвитком digital-середовища, налагодженням партнерства та запровадженням нових джерел монетизації регіональних ЗМІ, розвитком стратегій та рішень для стійкості digital-проєктів учасників НАМ.
Знайомство. Обговорення правил
SMM як середовище. Ваш звичайний день
в соціальних мережах.
Огляд платформ та статистика
Що таке KPI в SMM?
Що ми рахуємо, а що ми порахувати не можемо?
З кого складається SMM напрямок?
Хто за цим всім стоїть?
Аудиторія в соціальних медіа та месенджерах
Аналіз аудиторії в цілому
Де моя аудиторія в соціальних мережах?
Як сегментувати ЦА
Навіщо вашим проєктам соціальні мережі?
Як аналізувати себе та конкурентів
Позиціонування бренду: хто ви для цільової аудиторії?
Приклади інших медіа – як працювати із своєю аудиторією в соціальних мережах
Як створити план залучення ЦА?