Онлайн-інтенсив «Як подружити медіа та Instagram?»
На онлайн-інтенсиві від Олега Гнатюка (колишній мультимедійний продюсер Крим.Реалії) ви отримаєте максимум практики, зрозумієте, які формати працюють краще і чому, дізнаєтеся, які відео набирають найбільше переглядів. А головне – самі навчитеся створювати відео для Instagram, які будуть залучати нову аудиторію та рекламодавців.
- Як адаптувати класичний медійний контент для Instagram?
- Чому відео настільки важливе для сторінок медіа у соцмережах?
- Навіщо створювати темплейти і мати фірстиль?
- І навіщо нам IGTV, якщо є YouTube?
Олег Гнатюк
Олег Гнатюк у медіа – з 2014 року. З того часу працював в українській редакції Радіо Свобода, у інтернет-журналі Platfor.ma та у виданні Крим.Реалії. Тричі запускав відеовиробництво для соціальних платформ. Подейкують, що тричі – успішно :)
Понад рік зі студентами, працівниками регіональних медій та іншими колегами відвідував журналістські мітапи.
Співпрацює з UMES із літа 2018 року (каже, часом здається, що все життя).
Що таке Інстаграм в Україні сьогодні – і який від нього зиск медійникам. Глосарій.
Контент для Instagram. Від фотоісторій до адаптованих сюжетів (частина #1)
Контент для Instagram. Від фотоісторій до адаптованих сюжетів (частина #2).
Методи публікації. Чому інколи варто просто завантажити відео, а інколи – звернутися до IGTV.
Відео у стрічці Інстаграму – яким воно має бути.
Відео у IGTV – яким воно має бути.