«Медіаменеджмент»
Найпопулярніший курс UMES «Медіаменеджмент» стартує уже в березні! Нові воєнні реалії вимагають від медіакомпаній сміливих рішень, тому ми повністю оновили наш курс, адаптувавши його до актуальних потреб часу. Керувати медіакомпанією у часи війни – це наче відпустити кермо і спостерігати, як машина рухається на швидкості без керування. Ми не запропонуємо вам нову машину, але спробуємо довести вам, що навіть у ці важкі часи можна взяти кермо у свої руки.
Разом із нашими тренерами ви розберетеся у тому, як працює менеджмент у медіакомпаніях під час війни та кризи, як вистояти у турбулентні часи, зрозумієте, чим стратегічний менеджмент відрізняється від кризового і чи можна взагалі щось планувати в умовах війни? Ми говоритимемо про те, як організувати та налаштувати свою команду, як мотивувати та надихнути її на роботу, як побудувати ефективну модель онлайн та офлайн роботи. І, звісно, як же без фінансів? Про них ми теж поговоримо дуже детально і з’ясуємо, як заробляти, а не лише витрачати.
Курс «Медіаменеджмент» складатиметься з очних та онлайн модулів. Під час онлайн-сесії з провідними експертами галузей, будемо обговорювати тренди, рекламу, закон про медіа, KPI, піар, фандрейзинг.
Курс зацікавить директорів медіа, заступників директорів, головних та програмних редакторів.
Зверніть увагу! Вартість навчання на курсі «Медіаменеджмент» безплатна, також організатори забезпечують учасникам безкоштовні проїзд, проживання (2-місний номер) та харчування.
Курс «Медіаменеджмент» триває 4 місяці і включає:
- 2 очних модулі у Києві по 3 дні;
- онлайн-сесії, які проходитимуть між очними модулями (по вівторках та четвергах з 17:00 до 19:00);
- захист індивідуального випускного проєкту;
- домашнє завдання між модулями;
Реєстрація триває до 23 березня.
Анна Авраменко
Вже майже 20 років в фінансах і з них 10 - на керівних посадах. Має досвід роботи бухгалтером, аудитором і фінансистом у різних бізнес-галузях як в Україні, так і закордоном.
Працювала на "Новому каналі" та в продакшн компанії ТЕЛЕПРО. Запускала переустановлення управлінського обліку, в тому числі бюджетування, план-факт-аналіз, аналіз інвестиційних проєктів для прийняття економічно доцільних бізнес-рішень в медіа. Зараз розвиває власний консалтинг для бізнесу в Україні і для міжнародних проєктів.
Катерина Горчинська
Ірина Когут
Співзасновниця та бізнес-тренерка консалтингової компанії «PM Business Solution», членкиня Української асоціації управління проєктами УКРНЕТ.
Понад 10 років консультувала медіакомпанії щодо управління проєктами та командоутворення. Організаторка «Форуму командоутвореня та кар’єри» і «ON/OFF Marketing Conference» у Львові. Авторка навчальних курсів - «Побудова ефективної команди», «Команда зірка – міф чи реальність», «Як створити успішну команду в StartUp», «Формування команди проєкту», «Організаційна структура компанії», «Менеджмент ефективного керівника».