Курс «Трансформація комунальних медіа»
Під час курсу учасники разом зрозуміють з чого почати реорганізацію комунального медіа, як плідно співпрацювати з депутатами та органами місцевого самоврядування, щоб досягти результату. Ви отримаєте покроковий порядок дій для перетворення, зрозумієте, як працювати з документами, коли і куди їх подавати, розберетеся з вимогами програмних політик, дізнаєтеся, як зробити трансляцію засідань мерії цікавою і корисною для глядача та отримаєте іноземний досвід ефективної комунікації з громадою. Курс має практичну складову: усі учасники за підтримки тренерів курсу розроблять план трансформації свого медіа.
Оксана Панасівська
Телевізійна продюсерка, медійна експертка, журналістка, сценаристка, медіатренерка.
Понад 7 років працювала генеральним продюсером телекомпанії «Новий канал», керуючи всім власним виробництвом «Нового», у тому числі сезонами «Гордості країни», «Фабрики зірок», «Підйому». Її наймасштабніший проєкт – 3-годинний прямий ефір концерту Пола Маккартні на Майдані Незалежності, який подивилося 13 млн телеглядачів. Оксана запускала праймове ток-шоу «Про життя» («Стосується кожного») на Інтері, та продюсувала зйомки телесеріалу «Справа ангела» (Сool production).
12 років працювала на Українському радіо, була тренеркою в «Інтерньюз-Нетворк», PR-директором у «Центрі медіареформ» DFID і ведучою «Медіаклубу».
З 2015 року - працює у Національній асоціації медіа. Нині - керівниця департаменту виробництва телевізійних проєктів асоціації, сценаристка серіалу "Сіра зона".
Ольга Тищук
Уляна Фещук
Адвокатка, колишня членкиня Національної ради з питань телебачення та радіомовлення. Має понад 20 років досвіду як юрисконсульт та медіа-адвокат.
Тетяна Лебедєва
Почесна Голова НАМ та членкиня правління, учасниця Комісії з журналістської етики, колишня членкиня Національної ради з питань телебачення та радіомовлення.
Під час першого модулю учасники дізнаються про загальні принципи роботи медіа громад, його роль та функції, відмінність від інших моделей. Також – отримають інформацію про іноземний досвід створення ком’юніті медіа та дізнаються про юридичні аспекти трансформації медіа. На другому модулі наші тренери розкажуть про зміну програмної концепції та про роботу в диджиталі. А під час третього учасники дізнаються все про те, що стосується фандрайзингу, неприбутковості та обліку нематеріальних активів.
Про реальний кейс трансформації комунальної компанії МИГ (м. Южне) розкаже директорка телеканалу Ольга Годовенко. Інформацію про роботу з тендерами розповість Анна Овчаренко, яка працювала у маріупольському каналі «ТВ-7», а зараз очолює медіа «Точка Сходу». Окрім того, учасники курсу дізнаються про іноземний досвід створення і роботу ком’юніті медіа.
Для успішного проходження курсу керівникам комунальних медіа бажано залучити програмного директора (на другому модулі) та бухгалтера (на третьому модулі).
Відбір учасників на курс проходить в два етапи:
- мотиваційний лист;
- коротке онлайн-інтерв’ю.
Курс складається з 3 модулів, які відбудуться у Києві.
I модуль - 18, 19, 20 червня; II модуль - 10, 11, 12 липня; III модуль - 31 липня, 1 та 2 серпня. Захист курсу - 22 серпня.
(Дати офлайну будуть змінюватися)
Реєстрація на курс триватиме до 13 червня
Кількість місць на курс обмежена.
Курс «Трансформація комунальних медіа» - безплатний. Організатори компенсують вартість проїзду та забезпечать проживання у двомісному номері та харчування.