Курс «Трансформація комунальних медіа»

Тривалість:

Курс складається з 3 модулів, які відбудуться у Києві.
I модуль - 18, 19, 20 червня; II модуль - 10, 11, 12 липня; III модуль - 31 липня, 1 та 2 серпня. Захист курсу - 22 серпня.
(Дати офлайну будуть змінюватися)

Час:

Реєстрація на курс триватиме до 13 червня
Кількість місць на курс обмежена.

Вартість:

Курс «Трансформація комунальних медіа» - безплатний. Організатори компенсують вартість проїзду та забезпечать проживання у двомісному номері та харчування.

Курс не активний

Під час курсу учасники разом зрозуміють з чого почати реорганізацію комунального медіа, як плідно співпрацювати з депутатами та органами місцевого самоврядування, щоб досягти результату. Ви отримаєте покроковий порядок дій для перетворення, зрозумієте, як працювати з документами, коли і куди їх подавати, розберетеся з вимогами програмних політик, дізнаєтеся, як зробити трансляцію засідань мерії цікавою і корисною для глядача та отримаєте іноземний досвід ефективної комунікації з громадою. Курс має практичну складову: усі учасники за підтримки тренерів курсу розроблять план трансформації свого медіа.

Тренерки курсу
Оксана Панасівська
Оксана Панасівська
Тренерка курсу "Програмний директор ТБ: від А до Я"
Ольга Тищук
Ольга Тищук
Тренерка у майстер-класах "Занурення в диджитал"
Уляна Фещук
Уляна Фещук
Менторка курсу «Трансформація комунальних медіа»
Тетяна Лебедєва
Тетяна Лебедєва
Тренерка курсу «Трансформація комунальних медіа»
Всі ментори
01.
Деталі курсу

Під час першого модулю учасники дізнаються про загальні принципи роботи медіа  громад, його роль та функції, відмінність від інших моделей. Також  – отримають інформацію про іноземний досвід створення ком’юніті медіа та дізнаються про юридичні аспекти трансформації медіа. На другому модулі наші тренери розкажуть  про зміну програмної концепції та про роботу в диджиталі. А під час третього  учасники дізнаються все про те, що стосується фандрайзингу, неприбутковості та обліку нематеріальних активів.

02.

Про реальний кейс трансформації комунальної компанії МИГ (м. Южне) розкаже директорка телеканалу Ольга Годовенко. Інформацію про роботу з тендерами розповість Анна Овчаренко, яка працювала у маріупольському каналі «ТВ-7», а зараз очолює медіа «Точка Сходу». Окрім того, учасники курсу дізнаються про іноземний досвід створення і роботу ком’юніті медіа.

03.

Для успішного проходження курсу керівникам комунальних медіа бажано залучити програмного директора (на другому модулі) та бухгалтера (на третьому модулі).

Відбір учасників на курс проходить в два етапи:

  • мотиваційний лист;
  • коротке онлайн-інтерв’ю.
Детальна інформація
Тривалість:

Курс складається з 3 модулів, які відбудуться у Києві.
I модуль - 18, 19, 20 червня; II модуль - 10, 11, 12 липня; III модуль - 31 липня, 1 та 2 серпня. Захист курсу - 22 серпня.
(Дати офлайну будуть змінюватися)

Час:

Реєстрація на курс триватиме до 13 червня
Кількість місць на курс обмежена.

Вартість:

Курс «Трансформація комунальних медіа» - безплатний. Організатори компенсують вартість проїзду та забезпечать проживання у двомісному номері та харчування.