Курс «Розумні продажі в медіа»
«Розумні продажі в медіа» – це унікальний курс для комерційних директорів, керівників відділу продажу, CЕО медіакомпаній про те, як організувати з нуля або удосконалити свої продажі у медіа, продавати контент, за який несоромно, створити команду ефективних продажників та підкорити нових рекламодавців.
На курсі ви дізнаєтеся хто такий комерційний директор і яка його роль у медіакомпанії, як створювати такі рекламні пропозиції, від яких неможливо відмовитися, звідки медійникам брати гроші, за що готові платити рекламодавці і яких результатів хочуть досягти, як відбуваються продажі у диджиталі та які вони мають особливості, як продати краще-швидше-дорожче та захопити рекламний ринок у своєму регіоні.
Навчання на курсі побудовано за модульною системою: програма складається з окремих тематичних блоків, у кожного з них є автор, який розробляє тематичний склад курсу і підбирає лекторів на ці теми, і є набір практик для закріплення отриманих знань.
Набір триває до 30 березня. Відбір відбувається в два етапи. Перший – за результатом мотиваційного листа. Другий – після проведення співбесіди.
Анна Авраменко
Вже майже 20 років в фінансах і з них 10 - на керівних посадах. Має досвід роботи бухгалтером, аудитором і фінансистом у різних бізнес-галузях як в Україні, так і закордоном.
Працювала на "Новому каналі" та в продакшн компанії ТЕЛЕПРО. Запускала переустановлення управлінського обліку, в тому числі бюджетування, план-факт-аналіз, аналіз інвестиційних проєктів для прийняття економічно доцільних бізнес-рішень в медіа. Зараз розвиває власний консалтинг для бізнесу в Україні і для міжнародних проєктів.
Ірина Когут
Співзасновниця та бізнес-тренерка консалтингової компанії «PM Business Solution», членкиня Української асоціації управління проєктами УКРНЕТ.
Понад 10 років консультувала медіакомпанії щодо управління проєктами та командоутворення. Організаторка «Форуму командоутвореня та кар’єри» і «ON/OFF Marketing Conference» у Львові. Авторка навчальних курсів - «Побудова ефективної команди», «Команда зірка – міф чи реальність», «Як створити успішну команду в StartUp», «Формування команди проєкту», «Організаційна структура компанії», «Менеджмент ефективного керівника».
Наталія Беднарська
Диджитал-директорка Національної асоціації медіа.
Наталія 12 років працювала на телеканалі «Новий канал» холдингу StarLightMedia. Має більше 13 років досвіду в сфері digital media та інтернет-маркетингу. За попередній період роботи створювала різни digital-медіа проєкти, ефективно проводила різноманітні інтернет промо та рекламні кампанії, розробляла комплексні креативні рішення, вивела та довгий час утримувала ТОП-позиції сайтів «Нового каналу» в українських онлайн рейтингах в категорії «Телебачення».
Авторка крос-медійних інтерактивних проєктів для ТВ-програм «Фабрика зірок», «Хто зверху?», «Ревізор», «Супермодель по-українськи». Вперше в Україні організувала онлайн-трансляції із «Зіркового дому» під час проєкту «Фабрика зірок».
Зараз займається консультуванням, розвитком digital-середовища, налагодженням партнерства та запровадженням нових джерел монетизації регіональних ЗМІ, розвитком стратегій та рішень для стійкості digital-проєктів учасників НАМ.
Ольга Ваганова
Власниця піар-агентства B2B PR, була піар-директоркою телегрупи StarLightMedia (телеканали «СТБ», «Новий», ICTV, M1, M2 і ще 10 виробників, дистриб’юторів і продавців контенту). Наразі активно працює з Інститутом сталих стратегій, Українським маркетинговим форумом, Форумом з комунікацій для соціальних та поведінкових змін SHKALA 2021, креативною агенцією Arriba! та розробляє Проєкт із захисту прав інтелектуальної власності, заснований телегрупами StarLightMedia, 1+1 Медіа, Медіа Група Україна.
Світлана Калініна
Керуюча партнерка KWENDI MEDIA AUDIT.
У Світлани 35 років досвіду роботи у медіакомпаніях. 10 років була медіадиректоркою РА Linea12 / McCANN ERICKSON (з 2001 року - медіапідрозділу Universal McCANN). У 2006 році очолила Kwendi Media Audit.
Володимир Педорич
Комерційний директор радіохолдингу TAVR Media
Оксана Власюк
Ексдиректорка рівненського телеканалу "Рівне-1"
💬 хто такий комерційний директор;
💬 7 помилок керівника відділу продажів;
💬 звідки у медіа гроші?
💬 чого хочуть рекламодавці, за що вони готові платити?
💬 класифікація рекламодавців;
💬 розробка прикладу інтегрованої рекламної кампанії;
💬 ціноутворення, знижки, бонуси;
💬 підготовка пропозиції щодо продажу спонсорского пакету.
💬 Digital sales;
💬 що потрібно, щоб реалізувати інтернет продажі?
💬 основні способи монетизації сайту;
💬 традиційні та нетрадиційні продажі;
💬 формати реклами;
💬 таргетована реклама у соцмережах, як комерційним відділам використовувати інструменти таргетованої реклами;
💬 як розумно заробляти на піарі?
💬 етичне та неетичне у продажах піару;
💬 як продати краще, швидше, дорожче: чого хочуть піарники;
💬 медіапланування для digital-проєктів;
💬 як продавати інфлюенсерів?
💬 виробництво комерційних digital-проєктів. Як організувати процеси виробництва всередині медіа (постановка завдань, комунікація між відділами, дедлайни)
💬 система і принципи ціноутворення;
💬 підготовка аналітичної інформації для розробки комерційної пропозиції. Як не працювати в збиток;
💬 диверсифікація доходів. Створення нових моделей монетизації;
💬 формування пропозиції під потреби клієна. Закриття потреби під ключ. Система лояльності;
💬 ексклюзивні комерційні пропозиції клієнтам: розробка і супровід сайтів;
💬 унікальний контент для digital продажів;
💬 презентація digital-можливостей вашого медіа для клієнта (структура, прайси);
💬 бюджетування. Основні показники ефективності проєкту: як вибрати проєкт при обмежених ресурсах.
3 місяці
Дати курсу «Розумні продажі у медіа»:
1-й модуль – 15, 16, 17 квітня (офлайн);
2-й модуль – 13, 14, 15 травня (офлайн);
3-й модуль – 3, 4, 5 червня (офлайн);
4-й модуль – 17, 18, 19 червня (онлайн);
Захист випускного проєкту – 24 червня (офлайн).
Для учасників НАМ – 3500 грн
Для інших медіакомпаній – 6000 грн.
Візьміть до уваги, що проїзд та проживання учасники оплачують самостійно.