Курс «Розумні продажі в медіа»

Тип навчального заходу: Курс
Прийом учасників до 30 березня 2022 року
Тривалість:

3 місяці

Час:

Дати курсу «Розумні продажі у медіа»:
1-й модуль – 15, 16, 17 квітня (офлайн);
2-й модуль – 13, 14, 15 травня (офлайн);
3-й модуль – 3, 4, 5 червня (офлайн);
4-й модуль – 17, 18, 19 червня (онлайн);
Захист випускного проєкту – 24 червня (офлайн).

Вартість:

Для учасників НАМ – 3500 грн
Для інших медіакомпаній – 6000 грн.

Візьміть до уваги, що проїзд та проживання учасники оплачують самостійно.

Подати заявку
Про курс
Про курс

«Розумні продажі в медіа» – це унікальний курс для комерційних директорів, керівників відділу продажу, CЕО медіакомпаній про те, як організувати з нуля або удосконалити свої продажі у медіа, продавати контент, за який несоромно, створити команду ефективних продажників та підкорити нових рекламодавців.

На курсі ви дізнаєтеся хто такий комерційний директор і яка його роль у медіакомпанії, як створювати такі рекламні пропозиції, від яких неможливо відмовитися, звідки медійникам брати гроші, за що готові платити рекламодавці і яких результатів хочуть досягти, як відбуваються продажі у диджиталі та які вони мають особливості, як продати краще-швидше-дорожче та захопити рекламний ринок у своєму регіоні.

 

Навчання на курсі побудовано за модульною системою: програма складається з окремих тематичних блоків, у кожного з них є автор, який розробляє тематичний склад курсу і підбирає лекторів на ці теми, і є набір практик для закріплення отриманих знань.

Набір триває до 30 березня. Відбір відбувається в два етапи. Перший – за результатом мотиваційного листа. Другий – після проведення співбесіди.

Анна Авраменко
Анна Авраменко
Тренерка курсів: "Розумні продажі в медіа", "Програмний директор ТБ: від А до Я", "Медіаменеджмент"
Ірина Когут
Ірина Когут
Тренерка курсів "Розумні продажі в медіа", "Медіаменеджмент"
Наталія Беднарська
Наталія Беднарська
Тренерка курсів "Розумні продажі в медіа", "Програмний директор ТБ: від А до Я"
Ольга Ваганова
Ольга Ваганова
Тренерка курсів "Розумні продажі в медіа", "Медіаменеджмент"
Світлана Калініна
Світлана Калініна
Тренерка курсів "Розумні продажі в медіа", "Медіаменеджмент"
Володимир Педорич
Володимир Педорич
Тренер курсу "Розумні продажі в медіа"
Оксана Власюк
Оксана Власюк
Тренерка курсу "Розумні продажі в медіа"
Всі ментори
Програма курсу "Розумні продажі у медіа"
01.
1-й модуль – Роль комерційного директора. Робота з рекламодавцями та іншими клієнтами.

​💬 хто такий комерційний директор;

​💬 7 помилок керівника відділу продажів;

​💬 звідки у медіа гроші?

​💬 чого хочуть рекламодавці, за що вони готові платити?

​💬 класифікація рекламодавців;

​💬 розробка прикладу інтегрованої рекламної кампанії;

​💬 ціноутворення, знижки, бонуси;

​💬 підготовка пропозиції щодо продажу спонсорского пакету.

02.
2-й модуль – Продажі в диджиталі.

​💬 Digital sales;

​💬 що потрібно, щоб реалізувати інтернет продажі?

​💬 основні способи монетизації сайту;

​💬 традиційні та нетрадиційні продажі;

​💬 формати реклами;

​💬 таргетована реклама у соцмережах, як комерційним відділам використовувати інструменти таргетованої реклами;

​💬 як розумно заробляти на піарі?

​💬 етичне та неетичне у продажах піару;

​💬 як продати краще, швидше, дорожче: чого хочуть піарники;

​💬 медіапланування для digital-проєктів;

​💬 як продавати інфлюенсерів?

​💬 виробництво комерційних digital-проєктів. Як організувати процеси виробництва всередині медіа (постановка завдань, комунікація між відділами, дедлайни)

03.
3-й модуль – Як не працювати у збиток.

​💬 система і принципи ціноутворення;

​💬 підготовка аналітичної інформації для розробки комерційної пропозиції. Як не працювати в збиток;

​💬 диверсифікація доходів. Створення нових моделей монетизації;

​💬 формування пропозиції під потреби клієна. Закриття потреби під ключ. Система лояльності;

​💬 ексклюзивні комерційні пропозиції клієнтам: розробка і супровід сайтів;

​💬 унікальний контент для digital продажів;

​💬 презентація digital-можливостей вашого медіа для клієнта (структура, прайси);

​💬 бюджетування. Основні показники ефективності проєкту: як вибрати проєкт при обмежених ресурсах.

04.
4-й модуль – Створення ефективного відділу продажу.

​💬 аватар менеджера з продажу в медіа;

​💬 компетенції менеджера з продажу;

​💬 інструменти та шаблони створення аватару менеджера з продажу;

​💬 пошук та набір менеджерів з продажу в комерційний відділ медіа компанії;

​💬 основні принципи матеріальної мотивації менеджерів з продажу. Впровадження КРІ;

​💬 нематеріальна мотивація. Індивідуальний підхід до системи мотивації;

​💬 адаптація новачка в відділі менеджерів з продажу;

​💬 корпоративна культура. Залучення всіх відділів до формування комерційного продукту;

​💬 навчання рекламних менеджерів. Внутрішні тренінги з продажів. Створення корпоративного довідника рекламного агента.

Дізнатися більше
Детальна інформація
Прийом учасників до 30 березня 2022 року
Тривалість:

3 місяці

Час:

Дати курсу «Розумні продажі у медіа»:
1-й модуль – 15, 16, 17 квітня (офлайн);
2-й модуль – 13, 14, 15 травня (офлайн);
3-й модуль – 3, 4, 5 червня (офлайн);
4-й модуль – 17, 18, 19 червня (онлайн);
Захист випускного проєкту – 24 червня (офлайн).

Вартість:

Для учасників НАМ – 3500 грн
Для інших медіакомпаній – 6000 грн.

Візьміть до уваги, що проїзд та проживання учасники оплачують самостійно.

Курс «Медіаменеджмент»
Курс «Медіаменеджмент»
Насичений курс з медіаменеджменту для тих, хто хоче стати топовим менеджером і розбиратися одночасно у медіастратегіях, бюджетах, контенті, сегментації аудиторії та управлінні командою. Курс для сміливців, які хочуть, аби їхнє медіа розвивалося і шукало нові можливості. За 120 годин навчання ви зможете вивести своє медіа на новий рівень. Медіапланування, сегментація ринку, фінанси, піар та управління – програма всеохопна. Курс максимально направлений на те, що після його завершення ви вирішите конкретні бізнес-завдання для свого медіа.
Детальніше Детальніше
Курс «Програмний директор ТБ від А до Я»
Літній курс «Програмний директор ТБ від А до Я» - це унікальне навчання для тих, хто хоче отримати практичні знання від тренерів з багаторічним досвідом. Лише за один місяць ви відповісте на питання: чи можу я стати програмним директором ТБ? Курс максимально наповнений практикою, ексклюзивними знаннями людей, які багато років займають топові посади в українських медіа і які готові поділитися своїми напрацюваннями та інсайтами з вами. Такі знання ви не отримаєте ні в університеті, ні самостійно штудіюючи інтернетні простори. Дайте собі шанс стати класним програмним директором!
Детальніше Детальніше