Курс «Редакції нової реальності»
На безкоштовному курсі «Редакції нової реальності» ми розберемо чимало викликів, з якими стикаються команди медіакомпанії в час війни. А також поговоримо про конвергентні редакції і чому вони такі важливі, про контент, зокрема – які матеріали створювати для різних платформ, щоб вони «залітали» аудиторії. Також будемо з’ясовувати, як знімати і монтувати ваші аудіо- та відеоматеріали,в тому числі і для соцмереж. Будемо багато говорити про наболіле – рекламу і монетизацію. Не оминемо увагою планування роботи редакції, а саме – як з хаосу створити структуровану роботу.
Курс зацікавить продюсерів, редакторів, журналістів, сценаристів, програмних директорів або співробітників програмної служби, які працюють в локальних чи регіональних телекомпаніях, радіостанціях та в онлайн-виданнях.
Курс «Редакції нової реальності» від UMES розроблений так, щоб відповідати потребам та вимогам часу. Він складатиметься з офлайн та онлайн-модулів, упродовж усього курсу учасники працюватимуть над індивідуальними випускними проєктами. Три очні модулі проходитимуть у Києві по 2 дні, онлайн-сесії – щовівторка та щочетверга.
Тренери курсу: Оксана Панасівська, Павло Дубовий, Наталія Беднарська та Ольга Тищук.
Зверніть увагу! Вартість навчання на курсі «Редакції нової реальності» безплатна, також організатори забезпечують учасникам безкоштовні проїзд, проживання (2-місний номер) та харчування.
Курс «Редакції нової реальності» включатиме:
3 очних модулі у Києві по 2 дні;
щотижневі онлайн-сесії, які проходитимуть між очними модулями (по вівторках та четвергах з 14:00 до 16:00);
менторінг-сесії по роботі над випускним проєктом;
захист індивідуального випускного проєкту;
домашнє завдання між модулями.
Відбір учасників проходитиме в два етапи:
за мотиваційним листом;
за короткою онлайн-співбесідою з учасниками, які пройшли перший етап відбору.
Тривалість:
Перший офлайн-модуль пройде орієнтовно з 17 по 20 травня (2 дні).
Другий офлайн-модуль – орієнтовно 28 червня – 1 липня (2 дні).
Захист випускних проєктів (офлайн) – 27 чи 28 липня.
Реєстрація на курс триває до 8 травня.
Оголошення результатів відбору на курс – до 12 травня.
Кількість місць обмежена!
Оксана Панасівська
Телевізійна продюсерка, медійна експертка, журналістка, сценаристка, медіатренерка.
Понад 7 років працювала генеральним продюсером телекомпанії «Новий канал», керуючи всім власним виробництвом «Нового», у тому числі сезонами «Гордості країни», «Фабрики зірок», «Підйому». Її наймасштабніший проєкт – 3-годинний прямий ефір концерту Пола Маккартні на Майдані Незалежності, який подивилося 13 млн телеглядачів. Оксана запускала праймове ток-шоу «Про життя» («Стосується кожного») на Інтері, та продюсувала зйомки телесеріалу «Справа ангела» (Сool production).
12 років працювала на Українському радіо, була тренеркою в «Інтерньюз-Нетворк», PR-директором у «Центрі медіареформ» DFID і ведучою «Медіаклубу».
З 2015 року - працює у Національній асоціації медіа. Нині - керівниця департаменту виробництва телевізійних проєктів асоціації, сценаристка серіалу "Сіра зона".
Наталія Беднарська
Диджитал-директорка Національної асоціації медіа.
Наталія 12 років працювала на телеканалі «Новий канал» холдингу StarLightMedia. Має більше 13 років досвіду в сфері digital media та інтернет-маркетингу. За попередній період роботи створювала різни digital-медіа проєкти, ефективно проводила різноманітні інтернет промо та рекламні кампанії, розробляла комплексні креативні рішення, вивела та довгий час утримувала ТОП-позиції сайтів «Нового каналу» в українських онлайн рейтингах в категорії «Телебачення».
Авторка крос-медійних інтерактивних проєктів для ТВ-програм «Фабрика зірок», «Хто зверху?», «Ревізор», «Супермодель по-українськи». Вперше в Україні організувала онлайн-трансляції із «Зіркового дому» під час проєкту «Фабрика зірок».
Зараз займається консультуванням, розвитком digital-середовища, налагодженням партнерства та запровадженням нових джерел монетизації регіональних ЗМІ, розвитком стратегій та рішень для стійкості digital-проєктів учасників НАМ.
Павло Дубовий
Екс-креативний продюсер каналу «СТБ». Автор ідеї програми «Все буде смачно». Працює з проєктами «ДНК», «Один за всіх», «Майстер-шеф», «Неймовірна правда про зірок». Раніше – «Все буде добре», «Слідство ведуть екстрасенси», «Я соромлюся свого тіла», «Зважені та щасливі».
Ольга Тищук
Курс триває чотири місяці;
три очних модулі у Києві по 2 дні;
щотижневі онлайн-сесії, які проходитимуть між очними модулями (по вівторках та четвергах з 14:00 до 16:00);
менторінг-сесії по роботі над випускним проєктом;
захист індивідуального випускного проєкту;
домашнє завдання між модулями.
Безкоштовно