Курс «PROдиджитал»
Хочете навчитися створювати такий контент у соцмережах, щоб він відгукувався у серцях ваших підписників? На курсі «PROдиджитал» ми покажемо, як створювати такий аудіо-, відео- та текстовий контент, а також з’ясуємо, як трансформувалася цифрова журналістика за останні роки, як на неї вплинули пандемія ковіду, повномасштабне вторгнення, штучний інтелект? Визначимо, які платформи розповсюдження медіаконтенту тепер найпопулярніші.
Курс «PROдиджитал» від UMES дасть вам максимальну кількість інструментів для ведення соціальних мереж ефективно і якісно. Окрім того, як створювати контент, ви зрозумієте, чого хоче конкретно ваша аудиторія і зможете знайти з нею ефективну форму взаємодії, спробуєте проаналізувати дані у медіа і з’ясуєте, як Big Data впливає на зростання кількості підписників. Під час курсу ви разом із тренерами зануритеся у світ цифрового маркетингу, зрозумієте, як у вашій роботі допомагає SEO, контекстна реклама, емейл-маркетинг. І насамкінець – наші тренери навчать вас робити такі інтерактивні історії, які не зможуть прогорнути ваші підписники.
Для кого курс буде цікавим? Для тих, хто планує особистий розвиток у діджиталі для медіа та ставить перед собою кількісні показники росту у діджитал-напрямі.
Відбір на курс буде складатися із двох етапів:
1. Відбір за анкетою та мотиваційним листом.
2. Співбесіда з тренерами курсу.
Навчання безкоштовне. Організація покриває двомісне проживання та харчування.
Важливо – проїзд здійснюється за рахунок учасників!
Реєстрація триває до 7 вересня.
Результати будуть оголошені до 10 вересня.
Кількість місць на курс обмежена.
Наталія Беднарська
Диджитал-директорка Національної асоціації медіа.
Наталія 12 років працювала на телеканалі «Новий канал» холдингу StarLightMedia. Має більше 13 років досвіду в сфері digital media та інтернет-маркетингу. За попередній період роботи створювала різни digital-медіа проєкти, ефективно проводила різноманітні інтернет промо та рекламні кампанії, розробляла комплексні креативні рішення, вивела та довгий час утримувала ТОП-позиції сайтів «Нового каналу» в українських онлайн рейтингах в категорії «Телебачення».
Авторка крос-медійних інтерактивних проєктів для ТВ-програм «Фабрика зірок», «Хто зверху?», «Ревізор», «Супермодель по-українськи». Вперше в Україні організувала онлайн-трансляції із «Зіркового дому» під час проєкту «Фабрика зірок».
Зараз займається консультуванням, розвитком digital-середовища, налагодженням партнерства та запровадженням нових джерел монетизації регіональних ЗМІ, розвитком стратегій та рішень для стійкості digital-проєктів учасників НАМ.
Ольга Тищук
Павло Дубовий
Екс-креативний продюсер каналу «СТБ». Автор ідеї програми «Все буде смачно». Працює з проєктами «ДНК», «Один за всіх», «Майстер-шеф», «Неймовірна правда про зірок». Раніше – «Все буде добре», «Слідство ведуть екстрасенси», «Я соромлюся свого тіла», «Зважені та щасливі».
1-й модуль: 14,15,16 вересня
2 -й модуль: 5, 6, 7 жовтня
• онлайн-навчання
• домашні завдання
• менторінг-сесії
• робота над випускним проєктом
• захист випускних проєктів в грудні в онлайн-форматі.
Навчання безкоштовне. Організація покриває двомісне проживання та харчування. Важливо - проїзд здійснюється за рахунок учасників!