Курс «PRO диджитал 2024»
Соцмережі вашого медіа можуть працювати краще. Для цього потрібно прийти до нас на курс «PRO диджитал» і навчитися працювати з соціальними платформами так, щоб вони допомагали розкрутити бренд вашого медіа і зробити його експертним та пізнаваним, притягували нову аудиторію та монетизували контент.
Курс «PRO диджитал» підійде редакторам сайтів, редакторам соціальних мереж, журналістам, які працюють в диджиталі.
Основні тренери курсу:
Наталя Беднарська, Ольга Тищук, Дарина Манзюк, а також 5 гостьових спікерів.
На курсі «PRO диджитал» ви навчитеся:
- залучати нову аудиторію,
- визначати конкурентів на кожній з платформ,
- розуміти, як працювати з «банами»,
- дізнаєтеся про авторський контент та як його захищати,
- усе про алгоритми соцмереж та як підняти статистику за допомогою правильного контенту.
Тренери розкажуть вам про:
- штучний інтелект,
- монетизацію,
- рекламу в
- соцмережах,
- адаптацію відеоконтенту під кожну з платформ
- та ще чимало практичної інформації, яку ви можете застосувати одразу, навіть під час курсу.
Зверніть увагу! Проїзд, проживання та харчування здійснюється за рахунок учасників.
Цей курс став можливим завдяки фінансовій підтримці Швеції.
Ольга Тищук
Наталія Беднарська
Диджитал-директорка Національної асоціації медіа.
Наталія 12 років працювала на телеканалі «Новий канал» холдингу StarLightMedia. Має більше 13 років досвіду в сфері digital media та інтернет-маркетингу. За попередній період роботи створювала різни digital-медіа проєкти, ефективно проводила різноманітні інтернет промо та рекламні кампанії, розробляла комплексні креативні рішення, вивела та довгий час утримувала ТОП-позиції сайтів «Нового каналу» в українських онлайн рейтингах в категорії «Телебачення».
Авторка крос-медійних інтерактивних проєктів для ТВ-програм «Фабрика зірок», «Хто зверху?», «Ревізор», «Супермодель по-українськи». Вперше в Україні організувала онлайн-трансляції із «Зіркового дому» під час проєкту «Фабрика зірок».
Зараз займається консультуванням, розвитком digital-середовища, налагодженням партнерства та запровадженням нових джерел монетизації регіональних ЗМІ, розвитком стратегій та рішень для стійкості digital-проєктів учасників НАМ.
Дарина Манзюк
Понад 5 років в SMM та Target. Екскерівниця SMM-відділу департаменту Інтернет-проєктів в Starlight Media. Досвід розробки SMM-стратегії та ведення сторінок у Facebook, Instagram, Telegram, TikTok та Twitter таких проектів як (ICTV, Факти, Вікна, Нові лідери, Ранок у великому місті, Свобода Слова на ICTV). Аудиторія у соцмережах складає понад 3 млн. Працювала з таргетованою рекламою клієнтів-партнерів (на базі співпраці з StarLightMedia): Укрзалізниці, USAID, Фонд ООН у галузі народонаселення (UNFPA), Кока-Кола, Vodafone, IQOS, Нафтогаз, sweet.tv, Cosmolot тощо.
Курс буде складатися з 3-х офлайн-модулів у Києві та 12 онлайн-лекцій.
Дати офлайн-модулів (відбуватимуться у Києві, у школі UMES):
Перший - 21, 22, 23 березня
Другий - 25, 26, 27 квітня
Третій - 23, 24, 25 травня
14 червня - захист випускних проєктів у Києві.
Закриття реєстрації – 11 березня.
Вартість курсу «PRO-Диджитал»:
Для учасників НАМ – 3500 грн.
Для інших медіа (не учасників НАМ) – 7000 грн.
Для випускників UMES - знижка 10% від загальної суми.
Для медіа з Херсонської, Запорізької, Миколаївської, Донецької, Луганської та Дніпропетровської областей - знижка 20% від загальної суми.