Курс «Медіаменеджмент» 2024
Курс «Медіаменеджмент» – це можливість для керівників та заступників керівників медіакомпаній підсилити свої менеджерські скіли, навчитися ефективно працювати з бюджетами та побудувати успішну команду.
Під час курсу «Медіаменеджмент» ви разом з нашими тренерами:
- проаналізуєте свою стратегію: чому? що? хто? як?
- зрозумієте, як створити таке медіа, яке потрібне вашій аудиторії;
- визначите, якою повинна бути роль лідера під час кризи;
- дізнаєтеся навіщо в медіа корпоративні фінанси та про ціноутворення;
- з’ясуєте, які є моделі базових фінансових звітів;
- зрозумієте, як управляти грошовими потоками компанії та як планувати бюджет;
- дізнаєтеся, якими компетенціями повинен володіти сучасний лідер, щоб керувати медіакомпанією;
- з’ясуєте, які є сучасні інструменти планування роботи команди, а також – що таке мікроменеджмент та мультизадачність;
Курс складатиметься з очних модулів та 12 онлайн лекцій.
Відбір буде проходити у два етапи. Перший – це заповнення анкети та мотиваційного листа, потім з учасниками, які пройшли перший етап відбору, буде призначена співбесіда з тренерами курсу.
Катерина Горчинська
Ірина Когут
Співзасновниця та бізнес-тренерка консалтингової компанії «PM Business Solution», членкиня Української асоціації управління проєктами УКРНЕТ.
Понад 10 років консультувала медіакомпанії щодо управління проєктами та командоутворення. Організаторка «Форуму командоутвореня та кар’єри» і «ON/OFF Marketing Conference» у Львові. Авторка навчальних курсів - «Побудова ефективної команди», «Команда зірка – міф чи реальність», «Як створити успішну команду в StartUp», «Формування команди проєкту», «Організаційна структура компанії», «Менеджмент ефективного керівника».
Володимир Педорич
Комерційний директор радіохолдингу TAVR Media
Віра Машніна
Діюча фінансова директорка Hromadske.UA, на якому працює з дня його заснування у 2013 році. Крім загальних фінансових та лідерських компетенцій, має глибокі знання про фінансовий облік неприбуткових організацій та медій, фандрейзинг, операційний менеджмент та управління проєктами.
Має понад 20-ти річний досвід роботи в галузі фінансів громадських організацій; практичний досвід в організації та веденні бухгалтерського та податкового обліку, фінансового менеджменту: управлінського обліку та звітності, бюджетування різних рівнів; кадрової роботи, роботи з різними донорськими організаціями; багаторічний досвід проходження аудиторських перевірок, як фінансових так й інституційних, з позитивними висновками щорічних незалежних фінансових аудитів
Анна Авраменко
Вже майже 20 років в фінансах і з них 10 - на керівних посадах. Має досвід роботи бухгалтером, аудитором і фінансистом у різних бізнес-галузях як в Україні, так і закордоном.
Працювала на "Новому каналі" та в продакшн компанії ТЕЛЕПРО. Запускала переустановлення управлінського обліку, в тому числі бюджетування, план-факт-аналіз, аналіз інвестиційних проєктів для прийняття економічно доцільних бізнес-рішень в медіа. Зараз розвиває власний консалтинг для бізнесу в Україні і для міжнародних проєктів.
З квітня по червень 2024 року
Дати офлайн-модулів (відбуватимуться у Києві, у школі UMES):
Перший модуль - 4, 5, 6 квітня;
Другий – 9, 10, 11 травня;
Третій – 7, 8, 9 червня;
Захист випускних проєктів – 28 червня
При реєстрації до 10 березня:
Для учасників НАМ – 2400 грн.
Для інших медіа (не учасників НАМ) – 4800 грн.
Для випускників UMES - знижка 30% від загальної суми.
Для медіа з Херсонської, Запорізької, Миколаївської, Донецької, Луганської та Дніпропетровської областей - знижка 50% від загальної суми.
Проїзд, проживання - за рахунок учасників.