Курс «Диджитал-трансформація медіа»

Тривалість:

Курс «Диджитал-трансформація медіа» включає 4 модулі: 2 офлайн у Києві та 2 онлайн (у ZOOM по 4,5 год).

Час:

Дати курсу «Диджитал-трансформація медіа»:

1-й модуль – 8, 9, 10 жовтня (офлайн);

2-й модуль – 29, 30, 31 жовтня (по 4,5 години в zoom);

3-й модуль – 12, 13, 14 листопада (офлайн);

4-й модуль – 3, 4, 5 грудня (по 4,5 години в zoom);

Захист випускного проєкту – 17 грудня (офлайн).

Вартість:

Для учасників НАМ – 6000 грн за команду (1500 грн за одну особу з команди).

Для інших регіональних медіакомпаній – 12000 грн за команду (3000 грн за одну особу з команди).

Подати заявку

 

Курс «Диджитал-трансформація медіа» – це можливість зробити величезний крок у розвитку вашого медіа, адже на курсі мало лірики та багато практики.

Найновіші та найпрактичніші знання у сфері медіа та диджиталу – ось що ви отримаєте від курсу. Ми повністю оновили курс, аби він точно відображав сучасні пандемічні реалії та кейси. І все це для того, щоб ви повернулися у свої редакції і почали втілювати зміни в життя (трансформуватися).  Розуміючи, як працює медіа всередині, що ефективні та дієві зміни залежать від згуртованості команди різних напрямків, ми запрошуємо до навчання цілі команди медійників (4 особи в команді). А саме: керівника медіа, комерційного директора, менеджера з диджиталу, SMM або редактора.  Все це заради того, щоб не наштовхуватись на нерозуміння чи відсутність підтримки з боку колег та керівництва.

Комерційні директори, які пройдуть  курс «Диджитал-трансформація медіа» у складі своїх медіакоманд, автоматично будуть зараховані на курс «Комерційні директори» узимку 2022 року.

Наталія Беднарська
Наталія Беднарська
Тренерка курсів "Розумні продажі в медіа", "Програмний директор ТБ: від А до Я"
Ірина Когут
Ірина Когут
Тренерка курсів "Розумні продажі в медіа", "Медіаменеджмент"
Ольга Тищук
Ольга Тищук
Тренерка у майстер-класах "Занурення в диджитал"
Денис Зеленов
Денис Зеленов
Тренер курсу "Диджитал трансформація медіа"
Ольга Кліпкова
Ольга Кліпкова
Тренерка курсу "Диджитал трансформація медіа"
Анна Авраменко
Анна Авраменко
Тренерка курсів: "Розумні продажі в медіа", "Програмний директор ТБ: від А до Я", "Медіаменеджмент"
Всі ментори
Програма курсу
01.
8, 9, 10 жовтня
  • Стратегія. Шаблон. Smart-модель.
  • Побудова стратегії бренду медіа
  • SWOT – аналіз.
  • ЦА портрет аудиторії існуючої та потенційної. Визначення аудиторії для кожної платформи.
  • Визначення ролей по роботі з digital у компанії.
  • Бізнес-план.

 

02.
29, 30, 31 жовтня (онлайн)
  • Аналітика. Трафік сайту і доступна аналітика в digital. Як читати і використовувати дані.
  • SEO стратегія + Google News.
  • Мотивація персоналу. Як мотивувати не лише грошима?
  • Контент-план сайту + SMM

 

03.
12, 13, 14 листопада
  • Digital sales. Що потрібно, щоб реалізувати інтернет продажі?
  • Сайт та його інвентар. Основні способи монетизації сайту.
  • Традиційні продажі. Формати реклами.
  • Історії успіху. Реклама і локальний бізнес.
  • Digital sales. Розрахунки, ціноутворення, KPI.
  • Спецпроекти. Production. Де брати ресурси?
04.
3, 4, 5 грудня (онлайн)
  • Презентація проекту PazleMedia – конструктору сайтів, з вбудованою банерною рекламою.
  • Розробка сайтів.
  • Рекламні кампанії у FB.
Дізнатися більше
Детальна інформація
Тривалість:

Курс «Диджитал-трансформація медіа» включає 4 модулі: 2 офлайн у Києві та 2 онлайн (у ZOOM по 4,5 год).

Час:

Дати курсу «Диджитал-трансформація медіа»:

1-й модуль – 8, 9, 10 жовтня (офлайн);

2-й модуль – 29, 30, 31 жовтня (по 4,5 години в zoom);

3-й модуль – 12, 13, 14 листопада (офлайн);

4-й модуль – 3, 4, 5 грудня (по 4,5 години в zoom);

Захист випускного проєкту – 17 грудня (офлайн).

Вартість:

Для учасників НАМ – 6000 грн за команду (1500 грн за одну особу з команди).

Для інших регіональних медіакомпаній – 12000 грн за команду (3000 грн за одну особу з команди).