Курс «Диджитал-трансформація медіа»
Курс «Диджитал-трансформація медіа» – це можливість зробити величезний крок у розвитку вашого медіа, адже на курсі мало лірики та багато практики.
Найновіші та найпрактичніші знання у сфері медіа та диджиталу – ось що ви отримаєте від курсу. Ми повністю оновили курс, аби він точно відображав сучасні пандемічні реалії та кейси. І все це для того, щоб ви повернулися у свої редакції і почали втілювати зміни в життя (трансформуватися). Розуміючи, як працює медіа всередині, що ефективні та дієві зміни залежать від згуртованості команди різних напрямків, ми запрошуємо до навчання цілі команди медійників (4 особи в команді). А саме: керівника медіа, комерційного директора, менеджера з диджиталу, SMM або редактора. Все це заради того, щоб не наштовхуватись на нерозуміння чи відсутність підтримки з боку колег та керівництва.
Комерційні директори, які пройдуть курс «Диджитал-трансформація медіа» у складі своїх медіакоманд, автоматично будуть зараховані на курс «Комерційні директори» узимку 2022 року.
Наталія Беднарська
Диджитал-директорка Національної асоціації медіа.
Наталія 12 років працювала на телеканалі «Новий канал» холдингу StarLightMedia. Має більше 13 років досвіду в сфері digital media та інтернет-маркетингу. За попередній період роботи створювала різни digital-медіа проєкти, ефективно проводила різноманітні інтернет промо та рекламні кампанії, розробляла комплексні креативні рішення, вивела та довгий час утримувала ТОП-позиції сайтів «Нового каналу» в українських онлайн рейтингах в категорії «Телебачення».
Авторка крос-медійних інтерактивних проєктів для ТВ-програм «Фабрика зірок», «Хто зверху?», «Ревізор», «Супермодель по-українськи». Вперше в Україні організувала онлайн-трансляції із «Зіркового дому» під час проєкту «Фабрика зірок».
Зараз займається консультуванням, розвитком digital-середовища, налагодженням партнерства та запровадженням нових джерел монетизації регіональних ЗМІ, розвитком стратегій та рішень для стійкості digital-проєктів учасників НАМ.
Ірина Когут
Співзасновниця та бізнес-тренерка консалтингової компанії «PM Business Solution», членкиня Української асоціації управління проєктами УКРНЕТ.
Понад 10 років консультувала медіакомпанії щодо управління проєктами та командоутворення. Організаторка «Форуму командоутвореня та кар’єри» і «ON/OFF Marketing Conference» у Львові. Авторка навчальних курсів - «Побудова ефективної команди», «Команда зірка – міф чи реальність», «Як створити успішну команду в StartUp», «Формування команди проєкту», «Організаційна структура компанії», «Менеджмент ефективного керівника».
Ольга Тищук
Денис Зеленов
Керівник диджитал-медіа "24 каналу" та ТРК "Люкс", який входить до ТОП-3 digital холдингів України за відвідуваністю.
Під керівництвом Дениса відбулась успішна трансформація проєктів радіо та телебачення на диджитал-платформу, що допомогло зайняти лідируючі позиції проєктів у своїх категорія. Щомісячне охоплення сайтами холдингу складає більш ніж 33% всієї української інтернет-аудиторії.
Також медіахолдингу зростили свою аудиторію до понад 2,5 млн підписників у соціальних мережах та 1,3 млн. на платформі YouTube.
Ольга Кліпкова
Понад 15 років працює у цифрових медіа.
Керувала проєктами в UMH Digital та очолювала розважальний digital-напрямок холдингу 1+1 Медіа. Має досвід перезапуску та ребрендингу масштабних контент-проєктів, побудови та реалізації маркетингових стратегій для медіа. Вже кілька років Ольга консультує провідні медійні компанії у питаннях цифрової стратегії та проводить менторські програми для керівників ЗМІ.
Анна Авраменко
Вже майже 20 років в фінансах і з них 10 - на керівних посадах. Має досвід роботи бухгалтером, аудитором і фінансистом у різних бізнес-галузях як в Україні, так і закордоном.
Працювала на "Новому каналі" та в продакшн компанії ТЕЛЕПРО. Запускала переустановлення управлінського обліку, в тому числі бюджетування, план-факт-аналіз, аналіз інвестиційних проєктів для прийняття економічно доцільних бізнес-рішень в медіа. Зараз розвиває власний консалтинг для бізнесу в Україні і для міжнародних проєктів.
- Стратегія. Шаблон. Smart-модель.
- Побудова стратегії бренду медіа
- SWOT – аналіз.
- ЦА портрет аудиторії існуючої та потенційної. Визначення аудиторії для кожної платформи.
- Визначення ролей по роботі з digital у компанії.
- Бізнес-план.
- Аналітика. Трафік сайту і доступна аналітика в digital. Як читати і використовувати дані.
- SEO стратегія + Google News.
- Мотивація персоналу. Як мотивувати не лише грошима?
- Контент-план сайту + SMM
- Digital sales. Що потрібно, щоб реалізувати інтернет продажі?
- Сайт та його інвентар. Основні способи монетизації сайту.
- Традиційні продажі. Формати реклами.
- Історії успіху. Реклама і локальний бізнес.
- Digital sales. Розрахунки, ціноутворення, KPI.
- Спецпроекти. Production. Де брати ресурси?
Курс «Диджитал-трансформація медіа» включає 4 модулі: 2 офлайн у Києві та 2 онлайн (у ZOOM по 4,5 год).
Дати курсу «Диджитал-трансформація медіа»:
1-й модуль – 8, 9, 10 жовтня (офлайн);
2-й модуль – 29, 30, 31 жовтня (по 4,5 години в zoom);
3-й модуль – 12, 13, 14 листопада (офлайн);
4-й модуль – 3, 4, 5 грудня (по 4,5 години в zoom);
Захист випускного проєкту – 17 грудня (офлайн).
Для учасників НАМ – 6000 грн за команду (1500 грн за одну особу з команди).
Для інших регіональних медіакомпаній – 12000 грн за команду (3000 грн за одну особу з команди).